Přejít na obsah

Ondra - Vodafone

Centrum péče
  • Příspěvky

    706
  • Registrace

  • Přítomen

  • Vítězné dny

    56

Ondra - Vodafone naposledy vyhrál 9. dubna

Ondra - Vodafone má nejvíce líbivý obsah

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    Super Fibre
  • Vodafone mobilní služby
    Premium 5G
  • Vodafone televize
    ALLinONE
  • Vodafone zařízení
    Set-top box Premium
  • Místo odběru služeb Vodafone
    Pardubice
  • Speedtest

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Ondra - Vodafone's Achievements

  1. Dobré odpoledne, kolega Martin napsal, že "to vypadá na nějakou chybu" a že to "nahlásil kolegům". Určitě nikde nepadlo ani slovo o tom, že bychom vám nevěřili, naopak 🙂 Dnes jsme dostali zprávu, že tam někde na pozadí opravdu je chyba a už by to mělo být opravené - teď jsem se do samoobsluhy díval a Motorolu už tam vidím. @Ivo MašekJen musím upozornit, že pokud máte kombinovanou nabídku (mobilní tarif + internet + TV), tak nemusíte v eShopu vidět adekvátní slevu, eShop ji nemusí umět správně vyhodnotit. S objednávkou v tom případě můžeme pomoct telefonicky (*77), v prodejně nebo přes kontaktní formulář, který už Martin posílal.
  2. Pěkný den, z textu na stránce opravdu nic podobného nevyplývá. Jedná se o obecné informace pro zákazníky, kteří používají starší nabídku. Zákazníci se tam dozvědí, že změny v rámci staré nabídky nejsou možné (s výjimkou doplňkových balíčků) a že kdykoliv je možnost přejít na aktuální tarify Vodafone TV (například když mi chybějí nějaké programy, které aktuálně nemám předplacené apod.). Vedle toho se může stát, že takový zákazník dostane upozornění, že jeho služby budeme převádět na novou TV nabídku, to ale probíhá vždy individuálně.
  3. Platnost celé karty bude 7 + 3 měsíce. To znamená, že po 7 měsících dojde k vypršení platnosti kreditu a máte 3 měsíce na dobití, než zrušíme celou kartu (číslo). Během těchto 3 měsíců je stále možné používat bezplatné (příchozí) služby. Rozhodli jsme se upravit dobu od posledního dobití, kdy už telefonní číslo považujeme za neaktivní, a to tak, aby se to naprosté většiny našich zákazníků nedotklo (drtivá většina zákazníků si dobíjí kredit nejpozději po 6 měsících).  Pro každé telefonní číslo, i když se aktivně nepoužívá, musíme zajistit funkční mobilní síť, systémy nebo třeba příchozí služby. Proto jsme se rozhodli pro úpravu podmínek, abychom nadále udrželi potřebnou kvalitu sítě.
  4. Ondra - Vodafone

    Chyby Vodafone TV

    Hezké odpoledne, díky za podněty, zvukovou stopu u ČT2 i Joj Cinema jsem nahlásil.
  5. @a1exandros Thanks for the clarification. If your SIM card and modem worked fine before, I recommend you check if the tariff is active on the SIM card. You can call us at 800770077 or email us at https://www.vodafone.cz/pece/en/form-social/techforum/ to check the SIM status.
  6. Hi @a1exandros , we also need to know information about your mobile data plan. Do I understand correctly that you have "Připojení bez kabelu" or "Připojení bez kabelu Naplno 5G"? Did your SIM card and connection work in the same modem before?
  7. Rád to doplním - jde zejména o to, že telefon potřebuje znát nastavení a parametry pro naši síť, abyste například mohl používat Wi-Fi volání nebo VoLTE nebo jiné specifické funkce. Některé telefony toto řeší odděleným speciálním nastavením, které si stahují ze sítě (typicky iPhone), některé potřebují mít upravený firmware, který bude nastavení obsahovat.
  8. @janmichaelvincent Navedení vlastního modemu je zcela jiná věc a platí vše, co jsem k tomu dříve napsal. Pokud rušíte internet a ponecháváte si kabelovou TV, tak systémově stále zůstane aktivní základní "nulový" datový tarif, který se využívá v případě, že máte set-top box (pro zpětné sledování a další doplňkové funkce). Pokud máte pouze CA modul, tak modem vrátíte, ale systémově tam stále ten nulový datový tarif bude.
  9. @janmichaelvincentPřesně jak psal @tomus, přechod na vlastní modem a zrušení pevného internetu s ponecháním DVB-C televize jsou opravdu 2 zcela rozdílné věci, i když se to tak třeba nemusí zdát.
  10. Nemám novinky, které bych mohl veřejně psát, čili stále trvá, že aplikaci chystáme a jakmile bude možné říct datum vydání, řekneme ho. Co se týká Samsungu - takhle bych to neočekával...
  11. Chápu, že to zejména pro fanoušky F1 a dalších sportů je dlouhé, stále však platí, že jakmile bude jasno, dáme vědět. Proto sem nepíšeme pod každý druhý příspěvek. Ale napíšu to po čase znovu - jednání probíhají a není nic rozhodnuto. Stále tedy platí, že Nova Sport 5 a 6 se mohou v naší nabídce objevit...
  12. @StandaHezké ráno, o posunu víme, kolegové opraví.
  13. Dobré ráno, není to tak, že bychom něco zdržovali. Aktualizaci s označením OS1.0.4.0.UMBEUXM, která obsahuje mimo jiné i update na Hyper OS, jsme schválili ve čtvrtek 1.2. Její vydání pak řídí výrobce. Někdy se stává i to, že příčina, že update není dostupný, také přímo v telefonu (může pomoct kontaktovat podporu výrobce / tovární nastavení / servis).
  14. @marek-81Hezký den, Marku, aplikaci budeme průběžně ladit, to určitě ano. Změnu pořadí TV stanic vám zatím slíbit nemůžu. Je to jeden z podnětů, které jsme kolegům předávali, ale nemáme teď potvrzeno, že bychom v Android TV aplikaci tuto funkci měli brzy spustit.
  15. Úplné detaily nemám, takže se nechci pouštět do toho, kde je "chyba", ale myslím, že je jisté, že začneme opravdu 3. dubna. Dříve to nebude.
×
×
  • Vytvořit...