Jump to content

Lenka

User
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    Jiná služba
  • Vodafone mobile internet
    Jiná služba
  • Vodafone television
    Jiná služba
  • Vodafone devices
    optický kabel
  • Place of subscription of Vodafone services
    Ve Vrchu 292/4

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Lenka's Achievements

Level 1

Level 1 (1/14)

  • Conversation Starter

Recent Badges

0

Reputation

  1. Přeposílám znění emailu č. XXXX. Dobrý den, jak jsem Vám řekla do telefonu - tak bych velice ráda zopakovala i písemně - že požadavek byl způsobem, který uvádíte řešen hned na začátku v prvním kroce. 1) Vaši společnost jsem oslovila emailem dne 28.9.2021, už v tomto emailu jsem uvedla termíny, kdy by mohl technik dorazit a jednotku prohlédnout. 2) Na tento email jste mi odpověděli 30.9.2021, že požadujete dodat dokumenty. 3) Odpověděla jsem v tentýž den, že podklady nevlastním, vzhledem k tomu, že nejsem předsedou SVJ. 4) Od předsedy jsem si vyžádala Souhlas, který je podepsaný v souvislosti s mým problém a zaslala Vám ho 30.9.2021. 5) 5.10.2021 jsem doplnila další požadavky - čili kontaktní osoby na pana Ludmu a znovu Vás vybídla k potvrzení termínu kontroly., mezi tím pan Ludma byl zkontaktován technikem, o čemž jsem já nevěděla a technik domluvil s panem Ludmou kontrolu u nás v domě, pan Ludma urgoval, abyste mne o tomto termínu rovněž kontaktovali, poskytl Vám na mne kontaktní údaje, ale nikdo mě nekontaktoval a tak technik přijel pouze po domluvě s panem Ludmou 6) na tuto zprávu jste odpověděli až 13.10.2021 7) já odpovídám ihned 13.10. že i přesto, že jste mi volali tak mne nikdo s termínem nekontaktoval 8) znovu odpovídám 14.10. jelikož z Vaší strany nepřišla reakce 9) 14.10. píši další email, kde uvádím, že do domu přišel technik, který udělal kontrolu pouze ve společných částech domu, ovšem předem mi nevolal, abych s termínem počítala, že udělá kontrolu i v mé jednotce, žádala jsem tedy znovu o nový termín, pro kontrolu uvnitř mé jednotky 10) Vy mi odepisujete až 22.10.2021 - že informaci prověříte 11) reaguji 25.10., že stále čekám na info po ověření, že mě nikdo nekontaktuje, stále žádám o termín a kontakt na nadřízeného 12) reagujete 25.10. - že Vám kolegové můj požadavek vrátili, protože neřešíte STA 13) reaguji 25.10. - že nežádám řešit STA, ale prověřit, zda je kabel správně dotaže v mé jednotce pro to, abych mohla dle podepsaného souhlasu využívat základní programy, jako všichni ostatní majitelé jednotek 14) znovu píši 25.10. a urguji řešení - a navrhuji, že si zaplatím svého technika a vše přeúčtuji k proplacení UPC Mezi všemi těmito emaily samozřejmě bylo několik telefonátů, dovolím si říct, že jejich počet překročil číslo 10. Přijde Vám toto normální? Abyste mi po celé této anabázi napsali text viz níže a posunuli celou debatu úplně na začátek? Znovu žádám kontakt na vedení společnost a znovu uvádím, že dnes budu v 18:00 hod doma a očekávat technika UPC. Pana Ludmu dávám do kopie emailu, aby se mohl také podivovat, jak řeší Vaše společnost tak banální problém. Možná by bylo vhodné dát celou tuhle situaci do tisku, zasmálo by se možná i více lidí. Lenka Rabová
×
×
  • Create New...