Jump to content

zozo

User
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    150 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    -
  • Vodafone television
    Komfort
  • Vodafone devices
    -
  • Place of subscription of Vodafone services
    LTM

zozo's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputation

  1. Zdravím, po převodu služeb z UPC na Vodafone mne zůstalo zařízení HD DVR Mediabox který měl instalovaný 500GB HDD . Disk se mne povedlo připojit a pomocí programu Linux Reader i prohlídnout disk a i složku DATA, kde pak následně v dalších podsložkách jsou soubory s koncovkou MPG, IDX (uložené filmy ) . Soubory MPG ale nejde přehrát v prostředí WIN 10 ( zkoušel jsem i různé přehrávače ( VLC, atd ) . Je to zakódované v nějakém formátu ( jak se o tom psalo na internetu . Jakým programem , nebo jak jde převést ty MPG soubory do přehratelného formátu ? Děkuji za info , radu .... Z pozdravem Z.
  2. Tak to jsem zatím nezkoušel - tovární nastavení .. jak mne to technik co to přines a zapojil nastavil , tak to mám .. jen s tím WIFI jsem si hrál ... ( už jsem to i resetoval jak to má vzádu to tlačítko a WIFI se nakonfigurovala standartně do "továrního" nastavení ) ale bylo to stejné ... tak pak jsem vlastně proto jsem zkoušel varianty přes admin rozhraní .
  3. Ja parametry jsem přes to admin rozhraní vratil - co nastavuje standartně / to jsem jen zkoušel zda stím nehýbnu / Si myslím že bude problem/záhada s wifi modulem . Protože když napíchnu kabel tak spojení / rychlost je OK cca 125Mbit hlasi měření / Vydráždím technickou podporu ...
  4. Dik za info, divné ... že vam to funguje rychle . Ja i přes web integrovaného rozhraní wifi routru v HD DVR Mediaboxu jsem zkoušel varianty norem , atd : nastavil jsem že chci jen normu : 802.11g a jelo mne to 54Mbit , pak jsem dal že chci jen 802.11n .. a víc než 72Mbit nedá wifi. Jedu na 2.5 GHz protože zařízení doma mne 5GHz pasmo nepodporují , a díval jsem se přes Wifi analyzer zda se to nekde netluče s jinými sítěmi . Ja jedu na CH6 na plný kotel signál a nejbližší síť má CH10 zhruba do -80db . Je to moc divné že na normě 802.11n nedosáhnu větší rychlost, co bytato norma měla umět . Bude asi nutné technické UPC kontaktovat znovu .. co nato . PS - skusil som technické UPC o víkendu, ale to jsem asi neměl: rady o ničem a záver že na normě 802.11n víc než 54 MBit nejde a že mám být rád za 72Mbit
  5. Zdravím, přešel jsem na službu Horizont a vyměnil zařízení UPC za Horizont HD DVR Mediabox - umožňuje nahrávat a integrované Wifi . Tím jsem odstavil svůj externí WiFi router Tenda W311r+ a překvapila mne rychlost spojení nap. notebooku s Mediaboxom. Ve vlastnostech wifi mne standardně se vykazovala rychlost spojení 150Mbit . V současné době využívám integrované Wifi z HD DVR Mediaboxu, který dle parametrů podporuje normy 802.11b, g, n . I přesto rychlost spojení je jen 72Mbit . Má s tím někdo stejné zkušenosti po výměně zařízení ? Dle info z technický podpory pásmu na rychlosti 2,5 GHz víc nedostanu a mám použít 5GHz pásmo , protože zařízení umí obě pásma . díky za názory k zařízení a info
  6. Mne odešel úplně KFC B3000HCO , zavolal jsem do UPC ... privezl jiný ( ale ten byl asi po někum ) tam ne vypadávalo HDMI tak že se na to nedalo koukat ... zavolal jsem znovu a chctel jsem nový ... vymenili za "nový" a od te doby bez problwmu .. jsou to ludry na tom UPC... skoušejí co človek vydrží ... To začali .. že mám blbé kabely .. pak jak došel technik s tým novým a vypadlo mu to x krát taky tak bolo po ptákach...
  7. Jak jsem psal ... po výměne mne vypadávalo HDMI .. po telefonatech a rady od operátora abych provedl reset přístroje a ty obecné rady jsem trval na výměne přístroje. . Technik přijel cca za týden... Ptal se pri jakých programech to vypadávalo...podle toho co jsem zistil to byly hlavne HD programi /tam se na to nekdy nedalo dívat/ ... a pak i občas normální , i při přehrávaní nahraného pořadu... prověil kabely, rozvodní skřín UPC v baráku a "že to je přístroji" .. vypadlo mu to taky ja laboroval...Tak výměnil Kaon KCF-B3000 , za nový přístroj. Zatím mne HDMI nevypadlo ... Tak uvidíme... každopádne UPC to chce otravovat a otravovat... chybý pořádná konkurence aby se spamatovali
  8. Zdravím, cca před týdnem mne odešel Kaon KCF-B3000. Začal se po zapnutí restartovat - boot-init a furt dokola. Vyměnili mne ho z UPC za jiny a tam po aktualizaci fimware co se dělá z kabelu automaticky ... mne furt vypadává signál s HDMI ( napíše to není signál ) Tak jsem dnes volal na UPC ... ten pán na kterého se to přepojilo po 15 minutách -- tak asi ho to moc v práci nebaví -asi. Začal stím standartem... co mají naučené ( vnutich chybu - problem na uživatele ) zda jsem měnil kabel, atd. když jsem mu vysvětlil že u předcházejícího přístroje jsem neměl ani jeden výpadek signálu , a že jsem i prohodil HDMI kabel ..a dělá to furt... tak že pošle technika na nejaký den ( to jsem se sním domluvil na termínu ) a když jsem mu chcel vysvetlit že chci výměnu za "nový" ne za repasovaný ...a že když technik příde .. že to není možné nasimulovat ... protože se to projevuje nepravidelne , tak mne jen upozornil že abych byl hlavně doma , jinak si to zaplatím...... položil telefon ( ukončil komunikaci ) je škoda že toto fórum "nečtou" pracovnící, technici UPC.... protože jinak by to nemohlo dojít do ztakového stavu .. jaký je . tak uvidím za týden... dřív není možné technika na výměnu dostat.... asi tých problémov je více než tých pozitív a kvalit s ktěrími se chluběj na UPC info kanálu. A hlavne .. je nej problem že se nemáte kde odvolat .. komunikace přeš nejaké formuláře je oničem... protože je to stejné jak když se vám podaří dovola na telefonu... mají tam naučené fráze - odpovědi a máte smůlu. Jsem uživatelem UPC ... (kabelové TV) ješte od doby kdy to poskytoval Karneval.. nebo co bylo před ním .. ale takto se snad nechovala žádná kabelovka vůči klientům. tak to je vše.... PS: jinak asi ten Kaon KCF-B3000 a aktualizace stojej fakt za prd ( ale asi záleží od kusu ) ... snad si vydobiji lepší ... budu je otravovat .. i kdyby měl jezdit technik co týden .... když si za neco platím tak chci aby to fungovalo ...
  9. Zdravím, lze nebo nelze zatím stáhnou film z HDD do PC pomocí USB kabelu ? Pokud ano - je nejaký postup jaký SW si instalovat a jak postupovat ? Pokud to nelze - nemáte nejaké info zda se o tom uvažuje // i mimo UPC protože od nich dodávané Kaon KCF-B3000 je někdy asi trochu jiné co se týče možnosti vůči sptřebitelům // Mne to připadá že nedky dělají zbytečné drahoty. Děkuji za případné odpovědi .
  10. Zdravím, mám Kaon KCF-B3000HCO ( od UPC ) připojený do LCD Samsungu přes HDMI . Když zapnu Kaon tak při přepnutí na HDMI vstup u LCD se zobrazuje jen info : Vyhledávam signál . a na příjmači preblikává Boot a Init ... jako kdyby se neinicializoval HDMI vystup v Kaonu . Např. musím vypnou TV a zapnou najprv kabel přijmač a pak ručne zvolit HDMI vstup na LCD aby nabehnul obraz. Ma někto obdobný problém ?
×
×
  • Create New...