Asi takhle: Hlášeno ve výpadcích nic není, alespoň v Pce, Závodu míru. Jelikož to hlásí i jiní uživatelé z Perníkova, něco na tom bude. Nikdy problém na své straně neuznalo UPC a VF se straní taktéž. Oznámení typu "Závada není na vašem přijímači" je pradávná historie, kdy se občas říkala pravda, takže se po něčem pídit, je ztrátou času. Něco jako oznámit poruchu, či závadu je takřka nemožné. Bojovat s Tobim, či marně proklikávat volby na telefonu fakt nehodlám. Chápu, že VF nemá důvod to řešit, protože ON má všechno v pořádku, stejně jako před ním UPC. A když nehodláš čekat na telefonu, klikat jak magor, nebo klábosit s dementním Tobim, vzdáš to. A to VF potřebuje: Není stížnost - není co řešit! Vualááá!
Problém jsem oznámil mailem Ondrovi z VF, tak třeba... Ještě bych možná připomněl to kostkování obrazu na jinak skvělém REBELu a o 300ms předbíhající CZ audio u VIASAT HISTORY.
Něco jako: hlaseniporuchytv@vodafone.cz, hlaseniporuchynet@vodafone.cz, hlaseniporuchytf@vodafone.cz, - prostě jednoduché oznámení "něčeho" co nefunguje na mailovou adresu poskytovatele nejde zřídit? Pak by technici nemuseli čekat, až se někdo vytrvalý prokliká až k nim, ale mohli by hned napsat: "Zkusili jste to vypnout a znovu zapnout?😊