Jump to content

jabadabadooo

User
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

Vodafone services

  • Vodafone fixed internet
    500 Mb/s
  • Vodafone mobile internet
    Jiná služba
  • Vodafone television
    Komplet
  • Vodafone devices
    TV
  • Place of subscription of Vodafone services
    Pardubice

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

jabadabadooo's Achievements

Level 3

Level 3 (3/14)

  • One Year In
  • Dedicated
  • Collaborator
  • Reacting Well
  • Conversation Starter

Recent Badges

0

Reputation

  1. @tomus Díky za info a odkaz. Mrknul jsem na to. Věž, jak si pamatuji vysílala na 44./45. kanále, ale to bylo snad ještě za analogu, takže tu jsem nepodezříval. Je to ale možné , pokud by vysílání na 38. kanálu z TKB Pce spustili cca plus mínus k 1.9.2022. To by tak asi časově odpovídalo, kdy se ztratil signál v DVB-C. Před dotazem na Techfóru jsem podezříval Černou Horu a Krásné, odkud, dle zjištění, od roku 2020 na 38.kanále nevysílají V každém případě díky za odpověď. Ideální by bylo, pokud by se ozval někdo z Pardubic. edit: Nějak jsem snad "dotlačil" dotaz na VF, tak uvidíme, jestli odpoví.
  2. Více jak 14 dní nemám na TV (DVB-C s CAM) signál na frekvenci 610 MHz. (Film+, Film Europe....) lokalita Pardubice, Závodu Míru. Dnes kontrola kabelů, CAM, nové proladění TV vč. ručního zadání frekvence - nic. Okolní frekvence 602 a 618 MHz, stejně jako ostatní zbylé vykazují plnou úroveň signálu i kvality. Minulý týden probíhala dle zprávy od VF údržba v této lokalitě, proto řeším až teď. Na podporu s nahlášením výpadku se nelze dovolat, proto se táži zde ostatních Pardubáků i ostatních, zdali je u nich zmíněná frekvence funkční. Díky za info.
  3. Za komunistů se "moderaci" říkalo CENZURA a všichni proti tomu bojovali. Chtěli svobodu slova. Ta, jak vidno nenastala a uveřejní se, nebo lépe řečeno "Zmoderujeme jen to, co se nám líbí a co neodporuje naší věci!" Když čtu, co se tu píše, vidím obraz prokurátora Urválka a soudy padesátých let. Tehdy se také mohlo jen to, co jsme všichni chtěli a nad čím držela ruku strana! Moderátor by také měl ovládat jazyk český. Pokud jinému káže pravidla, měl by se jimi také řídit. Třeba pravidly českého pravopisu: Některé věci nepropadli "dolů" vůbec P.S. Pokud jsi Marku-26 a Vy, ostatní moderátoři alespoň trošku soudní a ustojíte konstruktivní kritiku, můj příspěvek nesmažete. Pokud ano, potvrzujete to, co jsem napsal.
  4. Za komunistů se "moderaci" říkalo CENZURA a všichni proti tomu bojovali. Chtěli svobodu slova. Ta, jak vidno nenastala a uveřejní se, nebo lépe řečeno "Zmoderujeme jen to, co se nám líbí a co neodporuje naší věci!" Když čtu, co se tu píše, vidím obraz prokurátora Urválka a soudy padesátých let. Tehdy se také mohlo jen to, co jsme všichni chtěli a nad čím držela ruku strana! Moderátor by také měl ovládat jazyk český. Pokud jinému káže pravidla, měl by se jimi také řídit. Třeba pravidly českého pravopisu: Některé věci nepropadli "dolů" vůbec P.S. Pokud jsi Marku-26 a Vy, ostatní moderátoři alespoň trošku soudní a ustojíte konstruktivní kritiku, můj příspěvek nesmažete. Pokud ano, potvrzujete to, co jsem napsal.
  5. Za komunistů se "moderaci" říkalo CENZURA a všichni proti tomu bojovali. Chtěli svobodu slova. Ta, jak vidno nenastala a uveřejní se, nebo lépe řečeno "Zmoderujeme jen to, co se nám líbí a co neodporuje naší věci!" Když čtu, co se tu píše, vidím obraz prokurátora Urválka a soudy padesátých let. Tehdy se také mohlo jen to, co jsme všichni chtěli a nad čím držela ruku strana! Moderátor by také měl ovládat jazyk český. Pokud jinému káže pravidla, měl by se jimi také řídit. Třeba pravidly českého pravopisu: Některé věci nepropadli "dolů" vůbec P.S. Pokud jsi Marku-26 a Vy, ostatní moderátoři alespoň trošku soudní a ustojíte konstruktivní kritiku, můj příspěvek nesmažete. Pokud ano, potvrzujete to, co jsem napsal. Screeny uloženy. Pro případ...
  6. je tu často citováno, takže přidám také úvahu. Nejedná se jen o Primu. Dokážete si představit, že před cca pěti lety by vám na prémiovém kanále History HD, (který je vám účtován), každých 10, pak 8, pak 6 minut během 40 minutového pořadu "zkvalitňovali" zážitek 15 minutovou upoutávkou? Dokážete si představit, že před cca pěti lety by vám na prémiovém kanále National Geographic HD, (který je vám účtován), každých cca 8-10 minut "zkvalitňovali" zážitek 15 minutovou upoutávkou a reklamou? Dokážete si představit, že před cca pěti lety by vám na kanálech Viasat History HD a Viasat Explorer HD, (které jsou vám účtovány), každých 10 minut "zkvalitňovali" zážitek 5 minutovou upoutávkou? Dokážete si představit, že by UPC někdy rok slibovalo nějaký program a ten by stále v nabídce nebyl? Že by lhali co a jak je problém a že na tom stále dělají... To už snad nemohou věřit ani sami sobě. Ano, mám na mysli Nature UHD. Co ty na to, Vodafone? Smažeš tento příspěvek dřív, než se dočkáme slibovaného programu?
  7. Pardubice také. Opakující se rozostření - zaostření obrazu, každých cca 10 - 15 sekund. Děje se tak již déle než měsíc. (DVB-C, vlastní CAM)
  8. Welcome to Vodafone, it won't be better😆
  9. Země se rozhodně nezachvěje, ale zkusit žalovat kolos VF samozřejmě můžeš. Mám odkoupený modem už cca 5 let, ještě od UPC a za tu dobu jsem místo pronájmu (cca 60měsíců x70kč rovnajícím se 4200 peněz) zaplatil půlku, oproti tomu, když jsem ho za 2100 Kč kupoval. Tak nějak jsem to onehdá i myslel. Stalo se, že po dvou letech. kdy jsem modem vlastnil, tady v létě udeřil blesk a šlo to od centra UPC po kabelu do TV, modemu a MMC. Modem KO. Psal jsem na UPC, že asi budu muset koupit nový modem a bylo mi sděleno, že uznávají případ "živelné pohromy" a modem bezplatně vyměnili. A samozřejmě roky jdou dál, takže já k těm ušetřeným 2100 Kč přidávám měsíčně dalších 70Kč. Spočítej si, kolik asi ti chudáci měsíčně tratí za modemy, ze kterých nesosají pronájem. A nějaký kecy o extra podpoře pronajatých zařízení ať si VF, nebo zdejší přispěvatel nechá pro svou babičku. Pokud je právní cesta, žalujte je !!!
  10. Ondro, je to smutné, ale Vaše odpovědi na Techfóru, jak to honosně VF nazývá, by nahradil i ten váš Tobi. Nebo Vám právě Tobi napovídá co máte napsat a Vy papouškujete jeho předem dané odpovědi? Na druhou stranu Vás velice obdivuji, že na to máte nervy.
  11. Báječné! A kdy si budou moci uživatelé seřadit programy podle sebe i v běžných prohlížečích? Poradím! Sakumprdum okopírujte Horizon Go, jen mu dejte vaší červenobílou barvu a logo a vše bude fungovat. Pak už na nic nesahejte ! Prosím !
  12. Dle aktivity v tomto vláknu se už o tom ví. Nickelodeon začal řešit Ondra, tak snad vyřeší i toto. A velice mu za to děkuji. Ono opravdu není jednoduché něco nahlásit. Proto jsem psal o možném hlášení poruch na mailovou adresu podpory. Have you tried turning it off and on again? Dnes dopoledne (neděle 20.2.) jsem provedl kontrolu a zjištění je následující: Rušení - sekání (zamrznutí) obrazu i zvuku je patrné s různou četností a intenzitou na frekvencích: 538, 546, 554, 562, 570, 578, 594, 602, 610 a 618 MHz. Frekvenci 586 MHz jsem nezkoušel, zde jsou pouze rádia. Od frekvence 622 MHz se zdá být již vše v pořádku. Lokalita Pardubice, Závodu Míru. Má někdo další z Pardubic stejný problém? Prosím o přidání informace do tématu. Jedná se o stav několika posledních dní, v minulosti bylo vše OK. (s výjimkou výše zmíněného kostičkování stanice Rebel a o 300ms předcházejícího se zvuku u Viasat History.)
  13. Asi takhle: Hlášeno ve výpadcích nic není, alespoň v Pce, Závodu míru. Jelikož to hlásí i jiní uživatelé z Perníkova, něco na tom bude. Nikdy problém na své straně neuznalo UPC a VF se straní taktéž. Oznámení typu "Závada není na vašem přijímači" je pradávná historie, kdy se občas říkala pravda, takže se po něčem pídit, je ztrátou času. Něco jako oznámit poruchu, či závadu je takřka nemožné. Bojovat s Tobim, či marně proklikávat volby na telefonu fakt nehodlám. Chápu, že VF nemá důvod to řešit, protože ON má všechno v pořádku, stejně jako před ním UPC. A když nehodláš čekat na telefonu, klikat jak magor, nebo klábosit s dementním Tobim, vzdáš to. A to VF potřebuje: Není stížnost - není co řešit! Vualááá! Problém jsem oznámil mailem Ondrovi z VF, tak třeba... Ještě bych možná připomněl to kostkování obrazu na jinak skvělém REBELu a o 300ms předbíhající CZ audio u VIASAT HISTORY. Něco jako: hlaseniporuchytv@vodafone.cz, hlaseniporuchynet@vodafone.cz, hlaseniporuchytf@vodafone.cz, - prostě jednoduché oznámení "něčeho" co nefunguje na mailovou adresu poskytovatele nejde zřídit? Pak by technici nemuseli čekat, až se někdo vytrvalý prokliká až k nim, ale mohli by hned napsat: "Zkusili jste to vypnout a znovu zapnout?😊
×
×
  • Create New...