Mám Tizen a jedu pořád.
Jinak v APPS je Vodafone TV v73.101.2, ale když spustím Vodafone TV a dám Nastavení / Nastavení zařízení / Informace, tam je vidět 73.101.304.
Si vyber 🙃
@Technikus Zadaná čísla dál neevidujeme, jde jen o jednorázový kontakt po ukončení výpadku formou SMS. Stránka kontakt na vás zapíše k tomu výpadku, který na dané adrese evidujeme - nemá jak poznat, jaké služby využíváte 🙂
Vodafone asi omylem pustil na web něco co neměl, dvě limitky pro studenty s 20Mb/s a neomezenými daty jeden s podmínkou ISIC a druhý bez podmínek (kromě věku) 😄
https://www.vodafone.cz/podminky/nabidky-a-akce/podminky-limitovane-nabidky-jetovtobe-neomezeny-20/ (podmínka ISIC)
https://www.vodafone.cz/podminky/nabidky-a-akce/podminky-limitovane-nabidky-tarif-pro-mlade/ (podmínka věk)
odkaz pro objednání jak pro nové tak stávající studenty dle podmínek 🙂
https://www.vodafone.cz/tarify/jetovtobe-neomezeny-tarif-pro-studenty/
No, to je pro uživatele bez set top boxu docela konečná.
To už by bylo skoro na ponížení měsíční faktury o dny, kdy není služba dostupná. Byť to jsou drobné, pro někoho to může být omezující.
Vlastní řazení je dostupné pro set-top boxy a mobilní aplikaci, pro jiné aplikace či web zatím ne. Informaci najdete v Centru péče na https://www.vodafone.cz/pece/televize/tv-doplnkove-sluzby/razeni-kanalu-vodafone-tv/.
Normálně z Obchodu play nainstalují na Chromecast s Android TV. Buď přímo ze zařízení nebo z webu či z mobilu. Žádné stahování APK či alternativního obchodu není třeba řešit.
Ještě malá připomínka na techniky... když už se podařilo zprovoznit normální EPG, nešlo by zařídit, aby se název programu neschovával na začátku okénka a nezobrazoval se prázdný řádek? 😉
20 Mbps by mělo být vice nez dostatečné. Není problém jinde? Ta Vodafone TV u zpětného shlédnutí a nahrávek občas blbne - hláška Není přístup k internetu je na denním pořádku.
Sám Vodafone píše, že pro HD kanály je třeba 7 Mbps