Vážený nadřízený pana Mirka Slaného,
jmenuji se Dagmar Kjonaas a jsem vaším zákazníkem jíž 22let , po velmi dlouhé době jsem
se na operační lince natrefila na jednoho z vašich operátorů, byl to pan MIREK SLANÝ.
Jeho přístup byl velmi profesionální, dokázal odpovědět na jakýkoli dotaz, ani náznakem
mi nedal najevo, že už je hovor dlouhý, přestože měl již po pracovní době. Mé požadavky
vyřešil, a vysvětlil další postup. Byla bych velice vděčná, kdyby byl obeznámen s tím, že
si velmi vážím jeho přístupu. Je to totiž zhruba po pěti letech, kdy jsem byla spokojena s
komunikací vašeho operátora, upřímně za poslední dobu se kvalita poskytovaných služeb na zákaznické lince tak zhoršila, nejen neochotou a neznalostí, ale především drzostí.
Kolikrát to vypadalo jako kdybych byla já co má nesmyslné otázky, ale skutečnost, že tím pouze kamuflovali jejich neznalost. Když jsem včera telefonovala na vaši zákaznickou linku
byla jsem rozhodnutá, že u vás vše vypovím a přejdu k jinému operátorovi, jen díky panu
Slanému jsem to neudělala, proto také považuji za důležité a nutné vám toto sdělit.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Mgr. Dagmar Kjonaas, MBA