Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 4.5.2023 ve všech oblastech

  1. @tomus Dobíjecí kupóny akorát teď někdy končí 😄 po zmenšení velikosti balení SIM je to další krok ke zmenšení uhlíkové stopy. 🌲
    1 bod
  2. @Medvěd Pokud dá zákazník např. výpověď přes DS, tak ta bude platná a VF má smůlu s tvrzením o tom, že nemůže cosi zaručit. Je tedy hlavně v zájmu VF, aby zprávy z DS četl a reagoval na ně.
    1 bod
  3. Pomáhá na to kontaktovat Vodafone.
    1 bod
  4. @zajdee LG se plánuje, ostatní se asi nevyvíjí a že by dělali aplikace pro každý systém, se též asi nepočítá. Aktuální EU market share je jasný, po LG bych čekal Apple. A jestli bude letos LG, to dnes nikdo nedokáže říci. @Technikus Kéž by byl problém jen v samoobsluze. Já to psal, nevracejte 😄
    1 bod
  5. Aha, takže je sice možné set top box vrátit a používat tv služby bez něj, ale zřídit tv služby bez boxu nejde... Takže vzít a vrátit. Dnes už hodně tv služeb nabízí možnost set top box vůbec nemít. Hlavní konkurent dokonce nabízí i tv služby předplacenou formou a bez smluv - dokonce je možné si objednat třeba jen dětský nebo sport balíček za 59 Kč a nic více neplatit. Jestli bude chtít Vodafone obstát mezi konkurencí, tak se bude muset vydat také tímto směrem - služeb bez povinného HW.
    1 bod
  6. Jen tak pro pobavení sem přidám foto mého grafu útraty. Na ose Y je hladina 1700Kč, kterou ovšem překračují i částky pod 1700Kč 😄 Ten graf nedává smysl 😄
    0 bodů
  7. Úroveň signálu 92, 54 a další hodnoty prakticky o ničem nevypovídají, to jsou tzv. "teploměry" a čistě orientační.. Pokud signál nevypadává, pak je zbytečné se tím zabývat. A jestli vypadává, tak se obrátit na VF.
    0 bodů
  8. Tak samozřejmě, že pro řešení technických problémů není DS příliš vhodná, protože fikce doručení je až po 10 dnech, zatímco telefonicky to lze obvykle vyřídit podstatně rychleji. Ale např. různé změny kontaktních údajů (příjmení atd.) ze strany zákazníka se přes DS zasílat dají a netřeba to řešit klasickým dopisem.
    0 bodů
  9. Myslím že když někdo pošle přes datovou schránku výpověď služeb, tak by to asi akceptovat měli, ale například stěžovat si na nějaký technický problém se službami, by uživatele měli používat kanály které jsou k tomu určené, tedy telefon, email, nebo internetový formulář, tam potom u DS opravdu asi nelze očekávat nějakou odezvu, přece jenom když mě vypadne internet také nebudu posílat na Vodafone doporučený dopis.
    0 bodů
  10. To je nevýhoda chytrých televizí. Mnohem raději bych měl jen monitor s bohatou výbavou, co se týká vstupů a vše řešil nějakou krabičkou "za pár šupů", kterou bych za pár let vyměnil. Je k naštvání, když si člověk koupí drahou Smart TV a po pár letech přestávají fungovat aplikace. Se divím, že jsem ještě neviděl někde koncept takové TV, jako jsem viděl u telefonů, kdy si člověk koupí displej a k tomu je modulární HW. Nebylo by to tak super ultra tenké, jak TV dnes bývají, ale bylo by to fajn.
    0 bodů
  11. Jj, já si jen povzdechl, že jsem se o jeden rok do podpory nevešel, "pokrok" holt nezastavíš
    0 bodů
  12. Kdyby podporovali staré televizory, tak by se to těm dotyčným sekalo a načítalo, a potom by si stěžovali. Takhle je to jasně řečeno, a problémy způsobené zastaralým/pomalým HW jsou do značné míry eliminovány.
    0 bodů
  13. @ludekUPCprotože máte platby přes SIPO
    0 bodů
  14. Hmm, takže my, kteří máme TV z roku 2017 a starší budeme mít i nadále smůlu .....😟
    0 bodů
  15. 2 Adolf.Shitler: Souhlasím, píšu, že nechávat věci v DS bez povšimnutí může bolet. Ale že se to nebude některým adresátům líbit je zřejmé.🙂 2 Tube: za mě nejlepší notifikace přes Mobilní klíč eGovernmentu
    0 bodů
  16. Pritom to neni zadny probkem, mit v DS notifikaci na email, nebo SMS. Vnutilo mi to hned pri prvnim prihlaseni
    0 bodů
  17. @Martin - Vodafone Pěkný den, ano, už jsem vyplnil podklady a odeslal k opravě Samoobsluhy, aby šlo používat Vodafone TV regulérně i bez set top boxu, tedy byla možná administrace až 10ti zařízení. Děkuji vám @Marek-26 Nestraš, snad to nebude tak hrozný.
    0 bodů
  18. Hezký den, @Technikus, myslím, že jsem vám podle screenu právě odpovídal i na Facebooku 🙂 Pošlete nám to prosím do toho zabezpečeného formuláře, ať to můžeme kolegům předat 🙂
    0 bodů
  19. Pokud ve VF nikdo nepocita s variantou "zadne pronajate zarizeni", tak je to trochu fail. Jinak, co dalsi platformy? Planuje se treba podpora LG jeste letos? Co Hisense a podobne?
    0 bodů
  20. @Ten_Protivnej_Kmotr Okamžitě se obrátit na Vodafone 😉
    0 bodů
  21. Mně by se strašně líbilo, kdyby byla do budoucna aplikace, kde by bylo živé vysílání z DVB-C a CAM, a celé by se to tedy chovalo jako vodafone STB u DVB-C služby. Osobně v to asi ani nedoufám, každopádně by to bylo velice fajn 🙂
    0 bodů
  22. Už jsme to řešili ve vedlejším vlákně. Pomohlo až obnovení Chromecast s Google TV do továrního nastavení.
    0 bodů
  23. Pěkný den, pro kontakt s námi doporučuji využívat přednostně ty kontakty, které najdete na https://www.vodafone.cz/kontakty, zejména jde o: - Linku péče o zákazníky 800770077 - ověřené zprávy poslané přes Můj Vodafone na https://www.vodafone.cz/muj/kontaktujte-nas/ - prodejny Vodafonu - poštovní adresu Vodafone Czech Republic a.s., náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5 Pro některé typy podání (specifické žádosti, formuláře, reklamace atp.) jsou způsoby komunikace či doručení k nám uvedeny přímo v podmínkách nebo na konkrétním formuláři. Datovou schránku nemáme určenou pro komunikaci se zákazníky, proto ji mezi kontakty nenajdete. Nemůžeme zaručit, že na datovou zprávu budeme schopni včas a adekvátně reagovat. Proto doporučuji využít některý z oficiálních komunikačních kanálů, které uvádím výše, vždy to bude rychlejší a obvykle také bezplatné (pouze poštou je nutné řešit jen minimum věcí).
    0 bodů
  24. Tak tak, na Android TV je Vodafone TV funkční. Pokud ne, dost toho je k přečtení i tady, a nedávno pomohlo i toto.
    0 bodů
  25. @PeLob Je třeba rozlišovat mezi funkcí Chromcast, tedy sdílení a Android TV, která je v nejnovějším zařízení Chromecast. Na zařízení Chromecast with Android TV není jedinný důvod, proč by nemělo fungovat.
    0 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+02:00
×
×
  • Vytvořit...