Patrik_zmn. Super, takže se mám smířit s tím, že Vodafone mi pronajal své zařízení za cenu původního zařízení od UPC, cca dva měsíce poté začal pronajímat to samé zařízení všem dalším zákazníkům, kteří k nim migrovali od UPC později, za skoro poloviční cenu a za cenu mého pronájmu jim začal nabízet novou prémiovou verzi. Přitom já jsem jim za celou dobu nestál ani za to, aby mě aspoň jedinkrát o této možnosti informovali a dali mi na výběr to nějakým způsobem změnit A když už to chci vyřešit sám od sebe a zažádám o to, aby mi účtovali to samé, co ostatním pronajímatelům, musí dojít k výměně zařízení a podpisu nové smlouvy o pronájmu a tím pádem k uznání, že celou dobu bylo vše naprosto OK.
Nechápu větu "pronájem je napárován na konkrétní zařízení a jeho cena nejde změnit". Co je za problém snížit cenu pronájmu třeba dodatkem ke smlouvě o pronájmu. Samozřejmě pokud si nově budu chtít vzít tu premiovou verzi, tak si to nechám vyměnit a ve vyúčtování se mi defacto nic nezmění, ale jinak nechápu, proč si nemohu nechat původní STB se vším nastavením., co v něm mám, pokud teda nenechám vše při starém, což by Vodafonu asi vyhovovalo nejvíc 🙂.