Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 2.3.2023 ve všech oblastech

  1. Já jsem u nich s Internetem ještě o nějaký ten měsíc déle. A taky jsem žádný dárek nedostal. 😀 K dnešnímu dni to mám takto :
    2 body
  2. když má někdo ipv6, tak ipv4 je sdílená 🤔
    0 bodů
  3. Vyplnit si uživatelský profil už není povinné, ale jak píše @Daviddvbc pokud je vyplněný, tak to rozhodně může urychlit vyřešení problému, laikovi ty informace asi nic neřeknou, ale kdo tomu rozumí, tak může rychleji poznat v čem je chyba a není nutné klást další dodatečné otázky, takže já jsem vždycky rád když vidím že má uživatel profil poctivě vyplněný a naopak když tam nemá nic, nebo napsané nějaké nesmysly, tak se mi často ani nechce na jeho otázku reagovat.
    0 bodů
  4. @Medvěd Nemluvím za Vodafone, jeho zaměstnancem nejsem a nikdy jsem nebyl. "Nám" myslím komunitě tohoto fóra, třeba, kdyby nám stěžovatel sdělil, co má za připojení atd... tak bychom z toho třeba něco vyvodili... Je to asi jako když lidé na FB píší příspěvek "Už zase nejede TV, to není Vodafone, ale Žumpafone." Je to úplně k ničemu, nic jste nám tím neřekl. Kdyby tazatel uvedl, že má VTV box, DVB-C, a internet připojený cat5e, tak si někdo může popřemýšlet, kde je závada atd... Když to napíše tak, jak napsal, tak s tím nikdo tady nic neudělá, protože ani nikdo netuší, kde by mohl být problém. Pokud jsou výpadky, zpomalení atd... zvlášť např. u DOCSISu, tak to znamená, že je něco jinak než má být, a že se to musí spravit. Řešením je tedy nahlásit problém, pokud mám možnosti, což ne každý má, tak se pokusit domyslet sám kde by mohl být problém, a toto spravit, pokud se jedná o závadu na mé straně. Řešením není břečet na FB, nadávat na VF, na kapitalismus, na akvizici..... Nemáte ani ponětí o tom, za jak obrovské množství problémů s internetem jsi lidé mohou sami. Rušení wifi, nepoužívání kabelů, Zvlášť u DOCSISu nekvalitní kabely z elektra, konektory, ohlé kabely, nevhodné rozbočovače, zesilovače, nepochopení kabelové sítě...... Pokud se člověk neorientuje v oboru, a nedokáže si sám síť spravovat, řešit problémy atd... nevadí, je to v pořádku, musí si ale být ochoten zaplatit specialistu (technika), který tyto znalosti má, a práci udělá správně a profesionálně. Pokud máte problém, vždy by jste měl začít u sebe, a důkladně se zamyslet, jestli si problém nezpůsobuji já sám atd.... Už 2 lidem jsem spravoval DECT telefony od UPC, protože si do nich dali nenabíjecí baterie, a telefony nefungovaly. A celou dobu nadávali na UPC, jak je to nespolehlivá služba, jak jen sajou peníze..... Nezamysleli se, jestli náhodou oni neudělali sami nějakou blbost. OT Nedávno jsem řešil problém známého (z téma "výměna Kaonu a TC7200 na prodejně") , který si začal stěžovat na VF, že jsou to Američani, neseriózní společnost..... Zeptaj jsem se ho na problém, který řeší. Měl odkoupený Kaon, a stěžoval si, že mu nefunguje STV1 atd... Tak jsem se s ním domluvil, že mu pomůžu, a vyměníme STB a Modem za Compal atd... Když jsem šel zavést UTP pro Vodafone Box, zjistil jsem, že měl celou dobu TV zapojenou ke Kaonu přes RF smyčku, takže ladil jen DVB T nabídku, a Kaon neměl vůbec připojený. Řekl jsem mu to, a on si postěžoval, že mu to mělo zapojit UPC.... To je přesně ono. Buď mám znalosti, a zapojím si to sám, nebo musím být ochoten zaplatit si profesionála, který mi to odborně nainstaluje. Zákazníci by totiž často chtěli připojení za 100,- , u kterého když je 2h výpadek, tak mají rok zdarma, vše jim někdo zdarma zapojí, dovolají se tam 24/7, a smlouvy bez výpovědní lhůty. A když to tak není, tak za to může Kapitalismus, Vodafone, Vláda, Ukrajina, Pejskaři.......................... Admine, prosím, pokud budeš zase chtít příspěvek smazat, tak mi to nejdřív napiš do PM, ať jej třeba mohu upravit, zkopírovat atd.........
    0 bodů
  5. no týpek vypadá zmateně, v profilu má uvedeno, že žádný služby nevyužívá, a tady píše, že má nějaký drahý služby 🤔 kdo ví, jestli je to vůbec od vodafonu
    0 bodů
  6. No ale koukej, jak se za to na tebe TOBi hezky usmívá!
    0 bodů
  7. Nevzpomenuli, zapomněli 😪 😁
    0 bodů
  8. Dobrý den, prozačátek by pomohlo, kdyby jste nám aspoň napsal, co máte za internet (DSL, DOCSIS...) , rychlost, modem..... Nic jste nám neřekl, jen jste si tu obecně povzteskl. Pokud máte problém, musíte jej chtít řešit, a ne jen brečet že to nefunguje, a že to jsou šmejdi.
    0 bodů
  9. A já zas nechápu, proč někdo tu pořád dokola píše, jak je služba nenahraditelná a když uvádí argumenty proč nejde nahradit, tak většinou jde nahradit snadno. Třeba tím Gmailem. Stejně většina notifikací v sms měla malou informační hodnotu, kdy polovinu zprávy zaplnila adresa odesílatele a subjekt. Ta služba je natolik využívaná a žádaná, že kdybyste si zaplatili výzkum veřejného mínění na ulici, tak vám drtivá většina respondentů odpoví, že ani neví že to jde a k čemu že to má být.
    0 bodů
  10. V roce 2002 měl UPC na stránce docela zajímavou mapku sítě. Nějak z toho nemůžu poznat co je CMTS a co NODy, to s těmi názvy ulic asi budou NODy a to co vypadá jako switch asi nějaké menší CMTS.
    0 bodů
  11. Když je sezónně nějaká akce na neomezené data vždy se v diskuzích někteří lidi předhánějí kolik stovek GB za měsíc přenesli. Někteří snad i nechávají přes noc zbytečně zapnuté youtube. Takže kdyby někdy levně nabízeli neomezené data, tak snad jedině jen po nějakém psychologickém vyšetření zájemce 😀
    0 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+02:00
×
×
  • Vytvořit...