Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 26.1.2023 ve všech oblastech

  1. Důkladně jsem to s kolegy ověřoval a posílám vám k tomu podrobné vysvětlení. Personalizované cílení na základě cookies Podrobné vysvětlení toho, co je to personalizované cílení, máme na našich stránkách na https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/ochrana-soukromi/cookies/. Tam přesně popisujeme, co souhlas znamená a jak se pak cookies využívají. Když to zjednoduším - pokud od zákazníka máme souhlas s personalizovaným cílením na základě cookies, tak mu můžeme ukazovat či posílat nabídky a služby, které budou "na míru pro něj", budou zkrátka víc relevantní. Ale je důležité dodat, že důležitým předpokladem je, že máte povolený příjem obchodních sdělení a marketingových nabídek. Když ne, tak samotný souhlas s personalizovaným cílením nestačí a žádné nabídky vám chodit nezačnou. Souvislost mezi souhlasem s personalizovaným cílením na základě cookies a příjmem marketingových sdělení (SMS, e-maily, hovory...) Udělením souhlasu s personalizovaným cílením na základě cookies (viz obrázek) nedojde k tomu, že by si zákazník zároveň zapnul příjem obchodních sdělení a marketingových nabídek od Vodafonu nebo třetích stran. To se dělá po přihlášení do Můj Vodafone podle tohoto návodu. Opakované zobrazení dialogu ohledně personalizovaného cílení na základě cookies Žádost o udělení souhlasu sice můžeme zobrazovat opakovaně, standardně to ale není tak, že se obrazovka ukáže při každém přihlášení do samoobsluhy. Dít se to ale může v případě, kdy uživatel promazává cookies, používá anonymní okno či doplněk s podobnou funkcí, protože samoobsluha pak neví, zda uživatel minule obrazovku viděl... Pro info: @tomus @Ivo2003 @JirkaP
    2 body
  2. @kautskym Ano, data poběží tou rychlostí, kterou máte v tarifu zakoupenou 🙂
    1 bod
  3. A taky jsou země kde data a tarify vychází mnohem dráže, třeba USA. Neříkám že Česko je levné, ale zase taková kalamita jak se někdy v diskuzích zdá to taky není. Navíc skoro vždy jde vyjednat lepší cena.
    0 bodů
  4. @Ivo2003 Stále se dají najít jiné země s přibližně stejným počtem obyvatel, nebo s alespoň přibližně srovnatelnými dalšími podmínkami, přesto s nižšími poplatky. Až se člověk diví, jak je to možné. Další věc, každý nepotřebuje neomezený tarif. Jen ty přijatelné (cena/rychlost/objem dat) oběma stranám se u nás hůř hledají. Kdo je zmasírováný, že takové tarify potřebuje, že jsou tak výhodné, nebo to prostě neřeší, případně je skutečně potřebuje (ať už služebně, nebo soukromě), nechť platí. Ale neboj, dokážu svých ušetřených pár stovek rozfofrovat za jinou úchylku, než jsou data a volání 🙂
    0 bodů
  5. Hodně velká část stížnosti na kvalitu internetu má příčinu v domácí síti. To je pak asi to samé jako volat do Vodáren a kanalizací, že vám pračka napouští málo vody. Powerline u tv může fungovat skvěle, to není náročné na rychlost a spolehlivost a i pár sekund výpadku nejde při zpětném shlédnutí poznat. Když restartuji modem, tak mi stb se zpětným shlédnutím hraje ještě skoro minutu.
    0 bodů
  6. @mojmax To je samozřejmě super, také to tak mám podobně. Stejně tak může mít spousta lidí mít bezproblémovou zkušenost s WiFi. Ale spousta lidí má naopak s PLC či WiFi problémy. Bohužel je třeba vždy mít nějaké znalosti o své elektroinstalaci či o okolním radiovém pásmu, které se mohou měnit v čase, což není úplně jednoduché. Spousta lidí nechápe, že problémy vlastní sítě jsou jen jeho problém (z technických důvodů, které poskytovatel neovlivní) a myslí si, že když si platí za nějaký tarif, budou mít vždy, všude a za všech okolností rychlost, kterou si sjednali. A to paradoxně i v případě, že mají slabý HW, ať už je to 100Mbps síťová karta či zařízení se "slabší" WiFi.
    0 bodů
  7. zdražení se týká jako vždy jenom toho, kdo si to zdražit nechá, pro ostatní je tu retenční oddělení 🤔
    0 bodů
  8. Nesouhlasím, Powerline mi funguje už skoro 10 let jako přípojka k televizi v druhém pokoji a nebyl žádný problém.
    0 bodů
  9. No, ja nevim. Me prijde 9% pri soucasnych cenach docela dost. Znovu odkazu na ceny treba v Polsku, Nemecku, Rakousku...Například u tarifu, který dosud stál 599 korun, zákazník nově zaplatí 652 Kč.
    0 bodů
  10. Jak to jedna říkala? Data jsou drahá, protože je nepoužíváte. No, tak teď to máte za to, že je používáte. V tom aby se čert vyznal. Málo je špatně, moc taky 🙄 https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/mobil-data-novakova-ministryne-operatori-wifi-internet.A190218_122001_domaci_ble
    0 bodů
  11. Ještě to trošku shrnu, k jednomu setoboxu lze samozřejmě připojit jenom jeden televizor, protože má pouze jeden HDMI výstup, starší HD Mediaboxy měli ještě uvnitř propojku a výstup na koaxiální kabel, takže se box dal použít jako takový rozbočovač, ale na výstupu bylo opět nutné použít další set-top box, nebo CA modul, dnešní Vodafone boxy už tento výstup nemají takže je nutné použít vlastní anténní rozbočovač, který se vsadí někde mezi zásuvku a stávající Vodafone box a nebo si nechat přímo od Vodafone nechat udělat druhou zásuvku, což je ale v podstatě totéž. Jinak platí co už napsal Ivo2003, ještě bych snad k tomu doplnil že na místo tahání kabelů je také možnost použít chytrý televizor, nebo nějakou chytrou krabičku s Android TV jako třeba Google Chromecast, nebo něco od Xiaomi a do něj nainstalovat aplikaci Vodafone TV a televizi přijímat přes internet prostřednictvím domácí Wi-Fi sítě. Ale vždy to záleží na tom jaké kanály budete na druhém televizoru chtít sledovat, někdy se stačí opravdu spokojit jen se základní nabídkou v DVB-T a natáhnout tam koaxiální kabel bez dalšího dekódovacího zařízení (STB, CA modul).
    0 bodů
  12. Na Vysočině ziji rodiče a mají jedin signál od Vodafonu
    0 bodů
  13. už jsem volal na Vodafone zame linku, přes které mám tarify a slevy vyšší zatím nedají
    0 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+02:00
×
×
  • Vytvořit...