Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 22.11.2022 ve všech oblastech

  1. Přiznávám, bylo to dost strohé/ubohé a nic neříkající (my fault, better safe than sorry). Klasika, že je vše vyvíjeno pro X trhů a ČR je relativně malý trh, tak něco prosadit je těžší, jelikož větší priorita je to, co pálí větší část trhů. To samé bylo i za UPC, kdy ČR měla např. malý vyhrazený bandwith traffic, který nedostačoval a z toho plynulo X měsíců opakující se problém s Horizon Go a to nemluvím o tom, že se LGI rozhodlo na trzích, kterých se chtěla zbavit, nezprovoznit aplikaci pro Android TV a spousta dalších rozhodnutí, které až po oznámení prodeje daly smysl (hlavně z ekonomického hlediska). Těch případů, o kterých zprostředkovaně vím je spoustu. Do toho máme přechod na jiný HW a SW, u Vodafone (nemyslím tím přechod z HZN Go na Vodafone TV, ale přechod z jedné verze Vodafone TV na jinou) jelikož globálně nebyl Vodafone spokojen se stávajícím stavem / vývojem (to jsou věci, které nejdou vidět), ale spolknou spoustu "man days" / peněz. Pak můžeme spekulovat, zda v závislosti na velké inflaci a poklesu příjmů/zisku, nedošlo ke snížení priorit některých věcí, aby se nemuselo zdražovat. Ač se to nezdá, tak Vodafone investuje jen na ČR trhu spoustu energie a miliónů Kč do zlepšování služeb/sítě s výhledem do budoucna, něco oproti plánům LGI urychlila, jelikož mají mnohem vyšší interní standardy - např. kvalita/dostupnost služeb či zabezpečení, což je pro nás uživatele občas až na škodu / obtěžující, jiné věci logicky upozadila. Paradoxem je, že každá změna k lepšímu je "lemována" krátkodobým snížením uživatelského prožitku (viz celkový upgrade sítě, který prostě nejde dělat / není povolen v hluboké noci). Tak jako tak, zastoupení vedení Vodafone ČR je jedním z největších "připomínkovačů resp. stěžovatelů" na Vodafone televizi v rámci celé skupiny a na posledním mezinárodním setkání Vodafone to bylo dost slyšet. Za ten rok toho bylo uděláno mnoho, hlavně v pozadí, snad se brzy dočkáme i slibovaných věcí, které více pocítíme. Na jednu stranu můžeme Vodafone obdivovat, že některé nové věci nepustí, když s nimi není spokojen, na druhou stranu zcela oprávněně můžeme brblat, že to prostě trvá dlouho. Viz výše, občas jsou nám souvislosti skryté. A ačkoliv jsme je schopni pochopit z nějakého nadhledu, stále to neznamená, že z toho osobního se s tím smíříme a jsme ochotni ho brát v potaz (což je na jednu stranu dobře, popoháníme vývoj kupředu). Z makro hlediska chce každý růst, při každé změně je třeba počítat s odchody, ale musí být nižší jak zisk (a teď nemyslím nutně finanční). A i v korporátu se nedá dlouho přežít v případě, kdy by to bylo tak jak píšeš/píšete. Vždy se najde časem někdo, kdo je schopen lepšího poměru cena/výkon.
    3 body
  2. @RPo Klidně mohlo jít o hovory s podvrženým tel. číslem, tj. někdo jiný si jako CLIP nastavil tvoje tel. číslo. Není to až tak neobvyklé a VF s tím nic neudělá, protože takové hovory jdou obvykle z ciziny a zcela mimo něho.
    0 bodů
  3. Hezký večer, @RPo, můžeme to zkusit nechat prověřit u našich techniků - potřebovali bychom pak ale doplnit konkrétní příklady. Napište nám prosím ohledně toho přes https://tam.je/forum/ 🙂
    0 bodů
  4. nejspíše nebyla obnovena ISIC karta, a proto Vám sleva nebyla prodloužena, musí být vždy platný a prodloužný ISIC @Grigorii
    0 bodů
  5. Marku, díký za obšírné vysvětlení a pohled ze zákulisí. Z pohledu zákazníka je ovšem přechod UPC > Vodafone průšvih, pro někoho větší někdo to možná ani nezaznamenal. Ale objektivně už to bude skoro rok od převodu a uživatelé Apple/Mac jsou stále bez podpory VTV, aplikace krom Android TV také v nedohlednu. A pořád jen neustálé sliby s neurčitým termínem. Podobně si svého času hovořil o aplikaci Horizon pro AppleTV, které jsme se nakonec ani nedočkali. Celkově nevidím jediný posun k lepšímu oproti službám UPC, spíše naopak. A než doufat, že to jednou možná bude je asi na čase poohlédnout se po konkurenci.
    0 bodů
  6. Yessss. Skrzevá udržení kvality vašich služeb, zvláštěpak některých, si rád připlatím!
    0 bodů
  7. @kautskym Tak to mám třeba já. Mám trvalé bydliště, kde jsou koncesionářské poplatky odváděny, a tak i přes to, že na jiném místě platím elektřinu (databáze plátců elektřiny se sdílí se správci koncesionářských poplatků), tak jsem nebyl k platbě vyzván. A jelikož na TV nekoukám, necítím potřebu/povinnost poplatek platit.
    0 bodů
  8. (2) Televizní poplatek se platí ze zařízení technicky způsobilého k individuálně volitelné reprodukci televizního vysílání, je-li šířeno prostřednictvím zemských rádiových vysílacích zařízení využívajících rádiové kmitočty vyhrazené pro šíření a přenos rozhlasového nebo televizního vysílání, družic nebo kabelových systémů (dále jen "televizní přijímač"). Toto zařízení se považuje za televizní přijímač i v případě, že si jej poplatník upraví k jinému účelu. (4) Rozhlasovému nebo televiznímu poplatku nepodléhají e) rozhlasové nebo televizní přijímače, které jsou neoddělitelnou součástí koncových mobilních telekomunikačních zařízení.
    0 bodů
  9. To s tim Cieszynem muzu potvrdit. Kousek za Olzou (ikdyz pro polaky jsme za Olzou my...) a Vodafone CZ byl fuc a frcel jsem na polske siti. Podobne na CZ strane v Sudicich, nebo Rohove. Kdo si nedal bacaha (pred Euroroamingem), tak se mu i prichozi hovory mohly prodrazit.
    0 bodů
  10. Zkus zavolat do vodafonu, je potřeba to prošetřit. Řekni kdy přesně jsi volal, a oni to dohledají.
    0 bodů
  11. Nechci nic říkat, ale 😆 Jestli zruší dvbc kvůli Docsisu 4, tak teda nevím, jak to bude v budoucnu s Vodafone TV vypadat. Vždyť to není tak dávno, co měla zase ott výpadek. No, a porovnejte si, jak často má výpadky dvb t2.
    0 bodů
  12. @Marek-26 Díky za tvoji diplomatickou reakci, já mu chtěl napsat včera, ale byl jsem už "unaven" pivem tak jsem se radši zastavil. Za moji reakci bych asi dostal BAN 🙂
    0 bodů
  13. I konkurence žije jen z reklam, tak proč tedy např. i po Nově zadavatelé reklam nepožadují totéž? Ty reklamy jsou na všech komerčních tv stejné i v různých rekl. kampaních.
    0 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+02:00
×
×
  • Vytvořit...