Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 20.11.2022 ve všech oblastech

  1. no protože šetřej, někdo dokonce těch 1800 na noc vypíná, proto Ti nic jinýho nezbyde než to flashnout a vynutit si těch 1800 resp. 2100 MHz Vodafone fw tam můžeš nahrát vždy zpět. Postup jsem sem někam dával, jinak ho najdeš na foru mobilmanie nebo ještě můžeš zkusit z Vodafone vyrazit admin přístup, prý se to někomu podařilo. Pokud máš android zkus aplikací netmonster zjistit vysílače a jejich vzdálenost v okolí. https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.mroczis.netmonster
    1 bod
  2. Měl jsem to skoro dva roky, chovalo se to podobně zvláštně a infolinka a podpora Vodafone to zcela ignorovala, jednou teda vyslali technika, který zjistil ještě méně než já a na centrálu nahlásil, že je to v pořádku. Pak mi tedy jeden osvícený technik na infolince víceméně sdělil, že to je danou technologií a hlavně situací na daném místě, přitom SINR kolem 30 dB a že to není na to mít navěšených 12 zařízení. Pomohl reflash fw od O2 a odblokování admin přístupu a následné tvrdé nastavení na 1800 MHz, pak se to trochu stabilizovalo, papírově ukazovalo 50/5 vždy, ale subjektivně to prostě lagovalo dál, zvláště ve večerních hodinách. Na druhou stranu vím, že na tom dokáže běžet celá firma s 50ti lidmi pouze na 30ce s polovičním signálem, ale zase zato v Praze. edit: signál máš dle screenu v pořádku, ale pravděpodobně bežíš pouze na 800 MHz (LTE), 1800 svítí LTE+
    1 bod
  3. zkusil bych doporučit za volat na Vodafone datovou podporu, a tam by Vám řekli, případně já měřím rychlosti atd na webu https://nettest.cz/cs/Test
    0 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+02:00
×
×
  • Vytvořit...