Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 9.4.2022 ve všech oblastech

  1. Místo jedné z rezerv už začala vysílat Baby TV.
    2 body
  2. Náhrada je Vodafone TV, tedy za předpokladu že váš účet byl již migrován z UPC do Vodafone systémů. Návod jak se přihlásit do aplikace Vodafone TV je zde: https://www.vodafone.cz/pece/televize/vodafone-tv/televize-aplikace/
    1 bod
  3. Jen bych rád upřesnil některé věci. TV8 nebo abc tv nejsou klasické teleshoppingové stanice, ale televize nabízející jednoduché služby jako ezoteriku a nabídky zboží které divák koupí v "aukci", tedy zavoláním na placené číslo. Klasická nákupní televize jako mají na západě od nás už desítky let (QVC, HSE...) u nás bohužel neexistuje. Tyto televize mají vysokou úroveň jak nabízeného zboží, tak i samotné prezentace. Divák nevolá na žádné placené číslo (většinou bývá linka dokonce zdarma) a jednoduše si objedná prezentované zboží a to, co vidí, mu skutečně dojde za uvedenou cenu. Samozřejmě lze objednávat i online.
    1 bod
  4. Protože jiní poskytovatelé neserou na zákazníky a dělají vše pro to, aby to bezproblémově fungovalo všem a na všech zařízeních. Na rozdíl od Vodafonu, který službu všemožně komplikuje a omezuje různými výjimkami. Žádný jiný poskytovatel nemá tolik omezení protože tohle, tohle a tohle nepodporuje. A taky chybových, nic neříkajících číselných hlášek, v kterých se ani prase nevyzná, natož běžný uživatel. Tož asi tak. A protože já na tohle opravdu nemám nervy, zařídil jsem si bezproblémové sledování TV u konkurence 😏
    1 bod
  5. @Jenda Hezký den, není třeba nic měnit, vše bude dál fungovat 🙂 Vysvětlení najdete také tady: https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/vysvetleni-vyuctovani/vyuctovani-po-prevodu-do-vodafonu/
    1 bod
  6. @Ondra - Vodafone Lze pochopit, že výrobce telefonů nemusí podporovat kdejakého lokální operátora. Ale Vodafone, což je snad jeden z největších mobilních operátorů na světě, že by tu podporu také neměl? Navíc za situace, že dva další zdejší operátoři podporu mají? Pokud tomu tak opravdu je, pak je u VF něco špatně, že vázne komunikace mezi ním a výrobci mobilů. A doplácí na to zákazník (potažmo tedy spíš VF, když mu zákazníci budou odcházet ke konkurenci).
    1 bod
  7. Jen bych tu chtěl shrnout celou situaci a popřípadě dostat i nějakou relevantní odpověď. Nefunguje nic kromě kabelu a cl modulu. Tablet, mobil - sekající se aplikace, když už běží tak zvuk předbíhá obraz, chromecast nefunkční. Smart tv ať už tizen nebo webos aplikace s možností zpětného zhlédnutí neexistuje. V počítači ať už doma nebo v práci nefunkční, monitor připojenej analog nebere. Mám na zkoušku konkurenci na měsíc a bez jedinýho problému tohle všechno šlape. U upc to kromě aplikace do smart tv taky fungovalo. Platím stejně a mám smůlu. A odpovědi typu děláme na tom, letos to možná bude považuju za neskutečnou drzost ze strany Vodafonu. Já totiž platím už teď. Takže pokud nedostanu nějakou konkrétnější odpověď, mizím a neděkuju.
    0 bodů
  8. Tady sis odpověděl sám. Kdyby uvedli skutečný plánovaný termín (odhaduji Q4/2023 u nejzákladnějších chyb) tak by odtud utekli všichni hned. Takhle bude hodně lidí doufat, že ve Vodafonu snad nemohou být takoví matláci, jak to vypadá a že ty základní problémy vyřeší rychle. A tak neodejdou hned a budou živit bláhovou naději, že vše bude brzo v pořádku. A tím pádem dál platit. A o to jediné jde.
    0 bodů
  9. Jenom u těch aktivních pozor, zesílí všechno, jak to dobré, tak i to špatné.
    0 bodů
  10. Pořád je tu ještě již několikrát zmiňovaná možnost nainstalovat si do počítače emulátor OS Android (LDPlayer, Nox) a provozovat Vodafone TV aplikaci přímo v něm, pak problémy s monitorem odpadají.
    0 bodů
  11. Kdyby ses nejprve koukl na webovou stránku s výpadky služeb Vodafone, tak bys ani nikam nemusel volat. https://www.vodafone.cz/vypadky/ Mimochodem něco takového by mohla umět i plechová huba na infolince, když tam někdo zavolá a zadá své klientské číslo, tak by mu mohla rovnou oznámit, že má výpadek služeb 🤔
    0 bodů
  12. Požadavek na digi vstup monitoru s hdcp není nijak přehnaný, posledních 20 let všechny kvalitní LCD monitory toto splňují, absence digi vstupu vždy byla jen u těch horších levných monitorů a jejich koupě se nikdy moc nevyplatila. Neomluvitelné ale je, že není podporován os MacOS, Vodafone sliboval, že přechodem z upc se nic nemění, no změnilo se hodně, skoro 10% lidí si nezapne tv na počítači. Zákazník slyší časem to půjde, ale Vodafone taky chce platit už nyní a ne až časem.....
    0 bodů
  13. Ještě jsem neviděl korporát, kde by na všechno nebyly termíny. Nechci tady přesný datum, ale +- předpokládaný čtvrtletí by si snad zákazník zasloužil. Minimálně kvůli rozhodování, jestli má smysl čekat na zázrak, nebo to zabalit hned. Pokud se přehrávání na pc týká, tam ani o termín nejde, jen o nesmyslnou restrikci. To že je zbytečná dokazujou aplikace ostatních poskytovatelů itv
    0 bodů
  14. @Wilbur A jak ti někdo může dát nějaké termíny, když třeba žádné stanovené nejsou? Nebo ty termíny nestanovuje Ondra a nebude zveřejňovat spekulace, aby jste se pak na tom netočili, že to Vodafone slíbil. Jak psal Ondra, Chromecast bude, měl by být letos, ale stačí se podívat, jak dlouho trvá vývoj aplikací pro TV nebo jak dlouho jsme čekali na bridge a Vodafone Station, kde i po x krát odloženém vydání došlo po pár měsících ke stažení té verze. A to byl první plánovaný termín vydání více jak rok od skutečného? Aplikace pro TV s OS Tizen se asi dočkáme též letos, WebOS je na tom s funkčností hůře, nejspíše přijde až po Tizenu. Původně počítám, že asi chtěli ty aplikace pro TV vydat spolu... Kdybys měl Android TV či android box, mohl bys už příští týden nejspíše... A nemysli si, že lidé ve Vodafone jsou s aplikací pro mobily např. spokojeni, nejsou. Takže tlačí na zlepšování celé Vodafone TV. PS: Takový tip, pokud v tématu objevíš OT či něco, co porušuje pravidla, můžeš takový příspěvek nahlásit a někdo z moderátorů/adminů se na to mrkne.
    0 bodů
  15. Mně fascinuje, že tohle tam přidají hned, ale tunu jiných smysluplnějších a snáz dostupných kanálů stále ne.
    0 bodů
  16. asi dobrý 🙂 ale neni to měření ze sítě vodafone 🤭
    0 bodů
  17. To je podmínek aby vám to na webu fungovalo. A když je splníte, ještě neznamená, že vám to bude fungovat. Vzhledem ke zkušenostem co mám by mě nepřekvapila informace "vzhledem k manželce kterou jste si vzal, vám nemůžeme Vodafone TV na webu zaručit".
    0 bodů
  18. Martine díky za potvrzení toho co tu uvádím. Tohle přesně jsem měl na mysli. Takže si mám koupit domů i do práce nový monitory i když ty starý pořád fungujou, jo? Jak je možný, že u jiných poskytovatelů mi to funguje? Zrušit tuhle nesmyslnou restrikci je práce pro programátora předpokládám na půl dne, ale ono se z nějakýho důvodu prostě nechce. Myslel jsem, že cílem jakýkoliv firmy kromě zisku je i poskytovat služby. U vás to zřejmě neplatí.
    0 bodů
  19. Nevím jak tomasprg ale já bych si za ní připlatil obětováním všech těch tv8, TV Prima a podobných ptákovin. Jsem ochoten tuto oběť přijmout.
    0 bodů
  20. No vidíš, Wilbure, vlastně je všechno v pořádku, akorát si to neuvědomuješ. Musíš změnit přístup! 😊
    0 bodů
  21. @homberg Nevím, zda jsem to někam psal nebo jsme to nakonec neodeslal. Ale dokud aplikace nebude vydaná, tak nikdo nepotvrdí termín vydání. Těch termínů už bylo, ale vždy se našlo něco, proč vydání aplikace nakonec nedostalo zelenou. Lepší je nevydat nic než vydat nefunkční nedodělek. A to se v dnešní době vývoj SW ubírá tím směrem, že se honem něco vydá a pak se to fixuje, ale elementární funkčnost by to mít mělo (když to není třeba registr řidičů, kde si za to ale mohl stát sám).
    0 bodů
  22. Na místě jedné z rezerv už vysílá i ten ukrajinský Nick.
    0 bodů
  23. Tak ono je docela na hlavu dobrovolně platit za službu, která nemá požadovanou funkčnost.
    0 bodů
  24. Někdo tu psal ( myslím, že Ondra z Vodafone ) , že není problém to posílat na stejný účet jako do teď.
    0 bodů
  25. Moje zkušenost: i přesto, že od minulého měsíce, od 4.3. jsem oficiálně převeden k Vodafone, dnes, jsem zjistil (potvrdil mi to operátor), že stále ještě nejsem převeden na 100%. Jinými slovy, jsem převeden, ale ne úplně. Takže budu ještě nějaký čas platit dvě rozdílné faktury s rozdílnou dobou splatnosti. No, dokážete si představit, kdybychom byli třeba 50ti milionová země a VF by musel převést třeba i 5x tolik zákazníků? To bych se asi dočkal převodu za 20 let.
    0 bodů
  26. To ano. Když vidím příspěvky zde na fóru ohledně přechodu na Vodafone appku, tak je většina negativních, ale žádný software není dokonalý a snad doufejme, že to brzo bude lepší. Ono zase moc pozitivních příspěvků na sociálních sitích ani na diskusních fórech moc nenajdete. Z mého pohledu jsem spíš převod chtěl urychlit a to se vlastně možná díky mému příspěvku stalo. Naplánovanou výměnu mam na čtvrtek. Co mě překvapilo je, že mi operátorka řekla, že když vlastním baby Kaon, tak cena za službu zůstává stejná a že tedy e-mail, který se zmíňoval o navýšení ceny za pronájem zařízení se mě netýká. Vyměnit pomalý Kaon za novější Vodafone u televize, která nemá CI slot, vnímám jako velkou výhodu zejména kvůli dodatečným aplikacím jako je HBO MAX, Netflix a certifikaci DRM.
    0 bodů
  27. @Ondra - VodafoneSe nedivím,že nejsi fanoušek TV8.Toho fanouška této stanice bych chtěl poznat.Takový se bude ale asi těžko hledat.😀
    0 bodů
  28. Zkoušel jste test od VF? http://speedtest.dkm.cz/
    0 bodů
  29. Tak, asi bych kontaktoval Vodafone. Je zvláštní, že ps5 vám stahuje takto rychle. Asi bude problém buď někde v nastavení počítače. Nebo, asi vám vyměnili modem za Vodafone station. Neinstaloval jste si třeba antivirus. Nebo něco podobného?
    0 bodů
  30. @sumbi Pěkný den, Macbooky se systémem MacOS podporované nejsou, proto vám VTV nejde na Macbooku Pro. Nejde o chybu, podporované systémy najdete na https://www.vodafone.cz/pece/televize/vodafone-tv/televize-prohlizec/. Co se týká počítače v práci, pokud obsahuje aktuální Windows a aktuální Chrome, tak by vám mělo připojení fungovat. Samozřejmě ale musí být splněny všechny minimální parametry, které najdete na https://www.vodafone.cz/pece/televize/vodafone-tv/televize-prohlizec/. U pracovního počítače může být teoreticky problém i v případných restrikcích firemního IT oddělení... @cvancara Pěkný den, potřebné informace najdete na https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/vysvetleni-vyuctovani/vyuctovani-po-prevodu-do-vodafonu/. Ve zkratce - není potřeba nic měnit, ale je dobré si pohlídat termín platby a její výši, zda odpovídá nově vystavovaným Vyúčtováním. Kopíruji ještě z webu: Pro jednorázové platby můžete nadále využívat původní platební údaje (variabilní symbol a číslo účtu), platba nám v pořádku dorazí. Ve Vyúčtování vám už však budeme zobrazovat nové číslo účtu i nový variabilní a specifický symbol, neuděláte tedy chybu, když využijete vždy aktuální údaje z Vyúčtování. Jestli jste doposud využívali trvalý příkaz, doporučujeme vám provést změnu na inkaso, díky kterému nemusíte hlídat případné změny ve výši plateb nebo v datu vystavení Vyúčtování. Po převodu služeb do systémů Vodafonu může dojít ke změně data vystavování Vyúčtování a zejména v prvním období se bude částka na Vyúčtování lišit od běžné měsíční platby, proto doporučujeme, abyste si stav plateb za Vyúčtování zkontrolovali v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Vyúčtování. Podívejte se na všechny možnosti, jak můžete své Vyúčtování platit.
    0 bodů
  31. Pěkný den, některé kanály jsou distribuované pouze v kabelové síti, jde převážně o regionální stanice nebo zahraniční stanice z blízké sousední země, kde dává smysl je vysílat jen v určité lokalitě nebo je přes internetovou TV vysílat nemůžeme kvůli podmínkám licence. Důvodů samozřejmě může být i víc. Na stránce https://www.vodafone.cz/televize/prehled-programu/ jsou takové programy označené hvězdičkou a začínají na pozici 161.
    0 bodů
  32. @Katerina Hezký den, pokud se vám nedaří zadat blokaci připojení v samoobsluze v sekci Služby - Internet , napište nám přes https://tam.je/forum a blokaci vám nastavíme.
    0 bodů
  33. Na těchto "dotazech" je úsměvné, jak si autor neopomene přisadit, že vlastně chce odcházet od poskytovatele a naivně se domnívá, jak tímto rituálním manifestem někoho dojme (kdyby skutečně chtěl odejít, tak už dávno odešel a nemusel se o tom bavit kdesi na fóru) :D
    0 bodů
  34. Něco se řešilo tady: https://www.techforum.cz/topic/60977-reklamace-využití-internetu/ Nicméně ve vašem případě bych asi kontaktoval operátora, protože tohle asi bude trošku jiný problém.
    0 bodů
  35. Ty závislé na regionu tam asi nebudou a historicky ani nebyly. Ani za UPC to nebylo 1:1 a ani to není cílem. U programů s nízkou sledovaností nebo tam, kde nemají nasmlouvané zpětné shlédnutí nemá smysl, aby zabíral zdroje.
    0 bodů
  36. No nevim, moc duvery ve me nevzbudili. A GPON mame zatim Podu, cele to jednani nevzbuzuje duveru. Takze dikud se toho nechyti nekdo profi, ma T-mobile smulu
    0 bodů
  37. Mě teď zavedli T-Mobile, natáhl optické vlákno krky připravenými v domě při předchozí rekonstrukci elektriky, udělal zásuvku, v bytě mám ONT Huawei EG8145V5 připojený optickým propojovacím kablíkem do té zásuvky. Kudy to tahali nevím, ale ulice rozkopané nebyly, ale to záleží na lokalitě a typu výstavby, jestli je tam použitelný kolektor. Pokud je to lokalita, kde dochází o prázdninách k výraznému navýšení osob, tak to spolu s letní akcí T-Mobile patrně způsobilo naprosté přetížení pásma 800 MHz. Měl jsem loni na chalupě podobný problém, vyřešil to nákup venkovní antény a vynucení pásma 1800 MHz na modemu.
    0 bodů
  38. @Standa to fakt bude s cetinem 🤔 i to množství poskytovatelů by cca odpovídalo, na webu jich mají 23 https://zrychlujemecesko.cz/operatori
    0 bodů
  39. @Prexik_Tv Hezký večer, ještě dodám, že pokud jste žádal o digitální eSIM přes samoobsluhu, najdete přesný postup na https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/sim-karty/virtualni-esim/. eSIM se vám v samoobsluze ukáže maximálně během pár desítek minut. Pokud by k tomu nedošlo, tak jde o chybu a doporučuji zavolat na Linku péče o zákazníky, abychom mohli situaci řešit 🙂
    0 bodů
  40. No já zašel na pobočku v nákupáku a za 15 minut jsem odcházel s funkční eSIM
    0 bodů
  41. Výměna musí proběhnout prakticky okamžitě za předpokladu, že máš QR kód. A ten VF zasílá do dvou pracovních dnů. Lepší je tu výměnu ale řešit na prodejně VF, tam zkontrolují občanku a změnu provedou ihned. https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/sim-karty/esim/
    0 bodů
  42. Zdravim, tohle je castka za mobilni dve cisla, ne net+TV, ty jdou zvlast inkasem. Je to ta sama castka, kterou jsem platil, je pravda, ze misto 1386 Kc davam rovnou 1400, tak jsem mel preplatky, ale dycky se mi to dalsi mesic srovna, tj., ze me o to, co jsem preplatil snizi castku k placeni. Dneska jsem mel potize s netem, volal sem na infolinku a automat me taky oznamil, ze se blizi datum splatnosti....tak nejak nevim no....muzu jim dokazat, ze jsem to poplatil 🙂
    0 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+02:00
×
×
  • Vytvořit...