Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 20.3.2022 ve všech oblastech

  1. Kde čtete pouze u akutních ...? Píší tam: Stávající zákazníci: Zdarma volejte 800 77 00 77 nebo *77 ze sítě Vodafone. nonstop
    1 bod
  2. Že Vodafone TV nepodporuje mac OS se dávno ví, leda tan zkusít nainstalovat emulátor OS Android podobně jako na Windows a provozovat aplikaci v něm, jestli něco takového na mac OS existuje.
    0 bodů
  3. No nevim, moc duvery ve me nevzbudili. A GPON mame zatim Podu, cele to jednani nevzbuzuje duveru. Takze dikud se toho nechyti nekdo profi, ma T-mobile smulu
    0 bodů
  4. Mě teď zavedli T-Mobile, natáhl optické vlákno krky připravenými v domě při předchozí rekonstrukci elektriky, udělal zásuvku, v bytě mám ONT Huawei EG8145V5 připojený optickým propojovacím kablíkem do té zásuvky. Kudy to tahali nevím, ale ulice rozkopané nebyly, ale to záleží na lokalitě a typu výstavby, jestli je tam použitelný kolektor. Pokud je to lokalita, kde dochází o prázdninách k výraznému navýšení osob, tak to spolu s letní akcí T-Mobile patrně způsobilo naprosté přetížení pásma 800 MHz. Měl jsem loni na chalupě podobný problém, vyřešil to nákup venkovní antény a vynucení pásma 1800 MHz na modemu.
    0 bodů
  5. @Fboleknevýhoda, je že opravdu telefony si mobilní data používají sami, i když o tom zákazník neví, uspěl jsem 2x při reklamaci poté už nic
    0 bodů
  6. obchodní zástupce od t-mobile by měl mít email na t-mobile.cz 🤔 no je to nějaký divný 🤭 ale ve výsledku je to jedno, důležitý je, aby dům připojili 😄
    0 bodů
  7. Problém je v tom že i když na telefonu jsou vypnutá mobilní data, tak telefon i přesto si může občas pro nějaká data hrábnout, pak záleží jak to má operátor nastavené a jaké minimální množství dat je nutné stáhnout pro zahájení využívání dat, kdysi jsem takový problém mýval jednou nebo dvakrát do měsíce pod operátorem O2, kde stačilo stáhnout pár bytů a už mě to strhlo peníze, zatím co třeba T-Mobile to má nastavené až po stažení 100 kB dat, jak to má nastaven Vodafone ale netuším. Já to kdysi vyřešil tak, že jsem šel do nastavení telefonu a tam v nastavení přístupového bodu a APN pro mobilní data změnil název bodu na nějaký nesmyslný, pak telefon nebyl schopen stáhnout žádné data i když byla povolená. Už se to jednou řešilo zde: https://www.techforum.cz/topic/60541-jak-vypnu-mobilní-data/#comment-449427 Ale reklamovat to samozřejmě můžeš zkusit třeba zde: https://tam.je/forum
    0 bodů
  8. @Standa Že někam došel TM s optikou se dá pochopit. Ale že by u toho zrovna TM vykládal, jak bude na výběr ze 17 operátorů? Tolik jich TM nemá ani virtuálních u mobilu, natož někde s netem. A už vůbec ne, aby vykládal něco o potenciální konkurenci - max. by řekl, že bude připojovat sám (podobně, jako to dělá třeba PODA a mimochodem ta do své optické sítě nikdy nikoho nepustí a je tedy s podivem, proč by to dělal TM).
    0 bodů
  9. no to jo, ale to nesouvisí s vodafonem, to dělají s cetinem 😮
    0 bodů
  10. Tak já po zadání emailu a hesla (u dvou různých smluv) dostanu tuto odpověď: Ještě mě napadá, jestli to nesouvisí s původně naplánovaným převodem. Napřed mi napsali, že mě mají v termínu 15.03.2022 - 21.03.2022 převádět. Následně mi naspali (na obouch smlouvách), že se to ruší a odkládá na neurčito, že mě pak budou o novém termínu informovat. A tím to skončilo. Tady: https://www.vodafone.cz/prevedeni-sluzeb/ taky zatím termín převodu naplánovaný není.
    0 bodů
  11. To je bohužel realita, byť se ti nemusí líbit.
    0 bodů
  12. U mě to taky hází tuhle chybu. Mělo to přitom proběhnout nejdéle cca za tři dny. Psali mi mailem termín 22.-28.1.2022 a že mě o konkrétním termínu informují SMSkou. Asi mi tu SMS zašlou až v ten den nebo se ohledně toho něco někde po**lalo, nevím. Hlavně, že jde net 🙂
    0 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+01:00
×
×
  • Vytvořit...