Sice už se tu k této problematice vyjádřilo mnoho uživatelů, ale nedá mi to se taky vyjádřit. Uživatelem SIPO jsem více než 30 let, účet v bance mám taky více než 30 let, platební kartu 27 let a internetové bankovnictví více než 20 let, když většina lidí ani nevěděla, co je internet. SIPO mělo výhodu, že člověk nedostával plno složenek s různými splatnostmi a stačilo jednou měsíčně zaplatit jednu složenku. Nemám zkušenost, jak funguje, pokud má člověk nastaveno několik inkas a přejde k jiné bance, jestli nová banka opravdu rychle a spolehlivě převede všechny inkasa a dá včas informace všem dodavatelům. Moje úplně čerstvá zkušenost je dost smutná. Před měsícem jsem si u plynárny nastavil, že mi mají přeplatek započítat do záloh v dalším období. Před dvěma dny mi přišla složenka, že si mám na poště vyzvednout 240 Kč přeplatek, tak jsem na plynárny volal a dozvěděl jsem se, že ještě můj požadavek nezpracovali a že se to promítne až do vyúčtování za rok ! O pružnosti a spolehlivosti bank ani psát nebudu. Jen poznamenám, že doba, kdy si banky účtovali poplatky za každou odchozí platbu, není moc vzdálená. A mladé lidi by možná překvapilo, kolik lidí funguje tak, že když jim přijde výplata na účet, tak všechny peníze vyberou. Pracoval jsem mnoho let v autorizačním centru platebních karet, tak jsem to měl přímo před sebou.