Tak včera mě zmigrovali.V současné chvíli s VF řeším ten problém,že VF začal účtovat volání z pevné linky.Za UPC bylo volání v rámci sítě grátis,VF si volání naúčtuje.Ti,co mají nějaké volné minuty,tak až po provolání volných minut naběhne účtování.Takže bacha,aby jste se potom ti zvás ,co máte zřízenou pevnou linku a měli jste ji třeba jen kvůli volání v rámci rodiny a byli jste už převedeni pod VF,nedivili,kolik že platíte navíc.Ono to dělá nějakých 2,5 kč/min,po minutě je účtování po 30 sec.Mě budou ještě volat,abychom to nějakým rozumným způsobem vyřešily.Protože,kdybych teď pevnou linku zbalil a šel odevzdat na VF prodejnu,tak poběží 30 denní výpovědní lhůta.Hlavně že pořád posílaly e-maily o tom,že se pro nás,jako exUPC zákazníky nic nemění a cena zůstavá stejná.Asi jsem blbej,ale nevybavuji si,že by se ke mě donesla informace o zpoplatnění hovorů