Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 12.7.2021 ve všech oblastech

  1. Tak včera mě zmigrovali.V současné chvíli s VF řeším ten problém,že VF začal účtovat volání z pevné linky.Za UPC bylo volání v rámci sítě grátis,VF si volání naúčtuje.Ti,co mají nějaké volné minuty,tak až po provolání volných minut naběhne účtování.Takže bacha,aby jste se potom ti zvás ,co máte zřízenou pevnou linku a měli jste ji třeba jen kvůli volání v rámci rodiny a byli jste už převedeni pod VF,nedivili,kolik že platíte navíc.Ono to dělá nějakých 2,5 kč/min,po minutě je účtování po 30 sec.Mě budou ještě volat,abychom to nějakým rozumným způsobem vyřešily.Protože,kdybych teď pevnou linku zbalil a šel odevzdat na VF prodejnu,tak poběží 30 denní výpovědní lhůta.Hlavně že pořád posílaly e-maily o tom,že se pro nás,jako exUPC zákazníky nic nemění a cena zůstavá stejná.Asi jsem blbej,ale nevybavuji si,že by se ke mě donesla informace o zpoplatnění hovorů
    0 bodů
  2. Aplikace je jasně definovaná jako aplikace pro Android telefony, což nějaký box není. A nic se nemění, k takovým zařízením nebyla ani předtím podpora. Že předchozí aplikace fungovala nelze brát jako argument.
    0 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+02:00
×
×
  • Vytvořit...