Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/15/2021 in all areas

  1. @Wlassek Tomus popsal to, co mám třeba i já sám. DNS servery se nastavují primární a sekundární. Jeden tedy nechávám ten od operátora, druhý dávám Google (DNSSEC apod. pro svoje domácí potřeby nevyužívám).
    1 point
  2. A to jsou které ty UPC (Vodafone) DNS ? Jak jsem psal jinde mám jen tip na 213.46.172.36 - 39 a na to mi bylo odepsáno: Takže díky za info, když jeden tvrdí nechat na UPC/Vodafone DNS a druhý že to je riziko a nepoužívat, tak nevím, nebo jsou tedy i jiné bezpečné doporučené UPC/Vodafone DNS? Díky a sorry za OT, ale naťulklo se to tu, takže mi to nedalo nereagovat 🙂
    1 point
  3. Nevím, jestli to tady už někdo zmínil, ale telefon na zákaznickou linku pro business není 241 00 51 00, ale je 241 00 52 00. To jenom pro info.
    1 point
  4. Mám obojí, domácí na rodné číslo a spravuji připojení v malé firmě (10 lidí), shodou okolností jsou obě místa asi 50 metrů od sebe. Souhlas s předřečníky, SLA je dost o ničem, zálohování připojení jinými prostředky je víceméně nutnost. Za časů UPC mívaly byznys tarify ještě jednu podstatnou výhodu – vlastní zákaznickou linku. Na ní se nečekalo a celkem ochotně přepojovali na techniky. Když byl problém s internetem doma, tak se vyplatilo skočit do práce a pokud byl problém i tam, tak volat byznys zákaznickou linku. Vlastní zákaznickou linku máme sice pořád, ale její úroveň šla někam na úroveň běžné zákaznické linky za časů UPC (stalo se mi, že jsem musel čekat, dokonce jsem se nedovolal).
    1 point
  5. Tak aspoň vidíte že používat DNS od googlu nemusí být vždy ideální volba jak to tady někteří neustále propagují a je dobré mít aspoň jako sekundární DNS přímo od operátora.
    0 points
  6. Ráno moudřejšího večera. Naštvaný jsem ale tak nějak stále. ..... tenhle týden mám volno pouze 2 dny (včerejšek, který jsem skejsnul v bytě., a dnešek, který bude nemlich to samý). Dělám 12-ti hodinové směny a navíc mě čeká jedna noční šichta navíc. Tento týden je prostě bomba. A venku je azůro. Ten termín do konce července je špatný už od začátku. Konec měl nastat buď na konci června, nebo na konci listopadu. Červenec a srpen jsou měsíce dovolených. ohromná spousta lidí má zaplacené zájezdy z minulé sezony, kdy pomalu nesměli ani za hranice okresu. Rozhodně nebudou letos rušit "dva roky" zaplacenou dovolenou kvůli výměně boxu. A v prosinci mají lidi úplně jiný starosti a fofr, než aby se zabývali nějakým boxem. Tohle tady vedení Vodafone vůbec nevystihlo. Té "cihličky" se budu loučit velice těžko. Zpočátku box, který lezl na nervy, ale postupně vychytáním much super zařízení. Stálo to mnohé velké úsilí, aby z toho boxu udělali plně funkční mašinku. Nemůžu o té "cihličce" říci jediné křivé slovo. Tohodle boxu je opravdu velká škoda. Kaon B3001 a "cihlička" - super mašinky. Takže od půl dvanácté jedu na nový STB Vodafone a modem Compal. Vyjuchanej z toho tedy nejsem. Občas se na TV nezobrazí nějaký tv kanál (je to různé, je to všehochuť)., po reset STB je to pak v pořádku. Ovšem resetovat STB takto - to asi není řešení. Zlatá "cihlička", absolutně bez problémů. Takže nastal ne pokrok, ale úpadek. Dále údaje, které jsem dostal na mobil (SMS), kterých je požehnaně (až si začínám myslet, že centrála sídlí v pokladně ČNB), jsou zvláštní. Jméno i heslo na "Můj Vodafone" je špatné - to mě hlásí po snaze se přihlásit. Mnohokrát obnovené heslo - momentálně je chyba, zopakujte to. To bych ovšem mohl do aleluja. Ovšem do "Moje exUPC" se v pohodě přihlásím a ač již nemám zapojenu "cihličku", tam se jede stále po staru a zapojenou jí mám. Napsal jsem na poradime@vodafone.com a uvidíme, co z toho bude. Takže místo radosti - velké rozpaky. Spojovat posty, které nedávají smysl - to je taky majštryk.
    0 points
  7. V jiném tematu jsem nedávno psal, že se mě to poslední dobou začíná nelíbit. Ten Vodafone a jejich organizace práce, obzvláště, když jim čas dupe na paty. V pátek mě volali z Vodafone, že v pondělí (dnes) mezi 14:00 a 16:00 hod., přijede technik a provede výměnu nového STB a modem za stávající zlatou "cihličku". Nu což, souhlasil jsem a zařídil si to. V poledne jsem odpojil "cihličku", připravil kabeláž, připravil prostor a jal jsem se čekat na ten zázrak. A tak čas běžel a v 15:15 hod. mě nějaká paní z Vodafone volala, že nikdo nepřijede (nemohla ve 14:00 hod., je potřeba zákazníka trochu podusit), že Vodafone má opět nějakou poruchu. Co tady čtu na foru, tak tolik poruch nebylo za UPC a už vůbec ne za Karnevalu. Furt nějaká porucha. Tak jsem paní vysvětlil, že nejsem nezaměstnaný, ani nejsem akcionář, ani majitel firmy., ale že chodím do práce a u nás se holubník netoleruje. Že tento týden mám dost nabušený, protože mě mimo mé šichty ještě čeká noční přesčas. Týden jak vyšitej. A že pak máme generální výpad (tam žádné volno nepřichází v úvahu) a pak přichází čas dovolených. Takže možná budu mít čas až tak v říjnu, listopadu. Na to mě paní odpověděla, že do začátku srpna musí být migrace dokončena. Takže ten čas jim opravdu dupe na paty, ale tam jako by se nechumelilo a zákazník je asi něco jako šachová figurka, s kterou pohnou, jak se jim to časově bude hodit, né té figurce. Takže jsem "cihličku" zapojil nazpátek a hle - vše funguje. Ale prý porucha. Možná v Praze, tady daleko od Prahy nic a předpokládám, že technici najmutí Vodafonem sem nejezdí z Prahy, ale jsou zdejší. Takže jsme se domluvili na zítra mezi 10:00 - 11:00 hod. Pokud bude zase nějaká porucha (a nebo rybník - je vedro, kdo by jezdil po sídlišti), tak prostě už žádný termín nebude. U Vodafone si musí uvědomit, že nejsme figurky na jejich zavolání a že domluva je férová a plní se !! Někdo tady nedávno měl podobný problém. Akorát obráceně. Zákazník chrlil termíny a technikovi se to nelíbilo - i když jim čas dupe na paty. Pokud zase zítra bude porucha (rybník), nebo pro změnu zase covid (to už tu dlouho nebylo), tak to operátorce típnu a prostě nic. Ať se starají a uvědomí si, že tu jsou pro nás, ne my pro ně. Protože můj čas také není zadarmo.
    0 points
This leaderboard is set to Prague/GMT+02:00
×
×
  • Create New...