Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento sled aktivit se aktualizuje automaticky

  1. Dnes
  2. Nevím, co má za smysl hrát si s čísly, tedy uváděných 53%, slevou aneb Vodafone TV je dle standardního Vodafone ceníku základní nabídka 320 Kč bez služeb vs. 150 Kč s další službou. Není to žádná podpultová vyjednaná cena či sleva, ale jasně černé na bílém. A teda 15% na balíčky, to bývávali štědřejší. Obávám se, že moje vyčkávání, jakou dostanu nabídku po převodu z TV Komplet je jen posouvání problémů, protože je mi už teď jasné, že se spíš nedohodneme.
  3. Teď jsem byl pár dnů ve světě. Na net měli v ubytování kabel včetně nějakého TV balíku, modem Hitron CHITA HUB5 (Docsis 3.1, ac WiFi). Nakolik by splňoval všechny podmínky našeho VF a zda by šel někde koupit nedokážu posoudit. Subjektivně se mi zdálo, že se pár našich mobilů a jeden notebook trošku dýl připojovalo na WiFi (2,4 a 5 GHz pásma měla odlišná SSID).
  4. K základu se slevou 53% jsem dostal nabídku na balíčky nebo AiO také jen s 15% slevou. Níž prý nelze, s případným ukončením nemají problém. Jestli jim odejde i kdyby každý desátý a ostatní přejdou na dražší služby, tak akce bude vyhodnocena jako úspěšná.
  5. sodekcz

    Modem Vodafone Station

    @cervotoc modem mi jel do včerejška na původním FW. Udělal jsem upgrade na 01.04.137.04.EURO.SIP. Mimochodem - nestačil jen restart přes vnitřní webové rozhraní, musel jsem ho vypnout a zapnout. Potom jsem udělal upgrade Mikrotiku RB4011 na poslední verzi. Včetně upgrade v sekci System - RouterBOARD. Po rebootu mi WAN rozhraní padlo do 6 minut třikrát. Od té doby zatím přes 12 hodin drží. Z krátkodobého hlediska to o ničem nevypovídá. Budu to sledovat déle. Rychlost UP/Down mi nepadla. Jestli mám dobře parametry nevím, neznám hodnoty v toleranci.To tady musíte omrknout, kdo tomu rozumíte.
  6. Včera
  7. I have called the support now several times. The tarif shall be active on the SIM. Unfortunately, the modem still can't connect to the network. Several times I was promised by technical support that they will work on the issue and call me back. Sadly, they don't call me back. Next deadline is tomorrow 🤞
  8. r2d2

    Cisco DOCSIS modem

    Asi taky záleží, jak často se to děje - ono někde nemusí být výpadek jak je rok dlouhý, ale v jiné lokalitě Vodafone vypadává celkem pravidelně (a pak je otázka proč u takového ISP zůstávat). Právě proto mi jako záložní linka nejvíce vyhovuje ten neomezený mobilní tarif (není to už tak drahé, zvlášt pokud je možnost nějakého bundle / slevy atd.), ale samozřejmě to využiji i mimo jako mobilní hotspot 🙂
  9. Ivo2003

    Cisco DOCSIS modem

    Záložní připojení je dobrá věc pro lidi co třeba pracují z domova, tam by to měla být samozřejmost - protože při každém delším výpadku je v diskuzích několik lidí, co si stěžuje jak nemůže pracovat a že chce kompenzaci. Pokud záložní připojení stojí 300 Kč, tak ale už nemá potom cenu řešit to, že modem spotřebuje elektřinu za 10 Kč za měsíc. Výhodnější může být šuplíková sim karta, na které jde aktivovat neomezený internet na den za 100 Kč. Nebo mít paušál u Vodafone a ten snad zapíná neomezené data při výpadku zdarma.
  10. Vnesu trochu pozitivna 🙃 Při přechodu na ALLinONE mi Vodafone hodil na stůl 15% slevu, nějak jsem neměl chuť a náladu dál vyjednávat, tak jsem kývl a přijmul to 🙂 Myslím, že při troše snahy a dobré vůle se lze dostat i k 25-30% slevě ....tak to nevzdávejte , i to štěstí někdy dorazí 😉
  11. @Technikustomu rozumím, tak jediná možnost najít si kamaráda přímo ve Vodafone
  12. U nás třeba nemáme firemní paušál u Vodafone, takže smolík. A většinou se to týká velkých gigantických firem, korporátů, kde jsou takové smlouvy a eventuální možnosti pro zaměstnance. Jinak inflace nebyla /není zas taková, aby bylo najednou zdražení o 239 Kč. Už tu kde kdo argumentoval, že je v tom přece Voyo apod. Má to být součástí nabídky, ale podle cenového rozdílu si za to zákazník chce nechce platí.
  13. já bych doporučil se zeptat ve své firmě+ zda nemají možnosti slev u Vodafone, vím že to píši stále do kola, ale slevy tam jsou menší než je standardní cena bývalý kolega šel dělat do jedné firmy navolávače klientů a díky tomu má VTV + SPORT za cca 230 Kč
  14. Ano, máš pravdu. TV Komplet s internetem, kde je součástí HBO Max, Voyo, Videotéka a další bylo za 531 Kč. Nicméně dnešní nabídka? Vodafone TV v kombinaci s internetem za 150 Kč a k tomu ALLinONE 620 Kč. To jsme na 770 Kč, přitom jde o totožnou programovou nabídku a stejné volitelné služby, jako je HBO Max, Voyo, Videotéka a další. Chápu aktuální nabídku pro nové zákazníky, ale ne to, že Vodafone ruší starou programovou nabídku a odnese to zákazník, který si ze dne na den připlatí za totožné služby pod jiným pojmenováním a zvýšenou cenou.
  15. Hele, něco málo k těm cenám za TV - on je ten PES totiž zakopanej už v celkovým pojetí tohoto nového TV "balíčkového konceptu" Vodafonu . Dřív šel TV tarif Komplet pořídit za 899,- a v kombi s netem za tuším 531,-. 🤨 (s individuální slevou i méně). Teďko základ TV 320,- a ALLinONE 620,- bez netu, v kombi s internetem dostanete "slevu 53%" jen na základ za 150,- Na případnou další slevu i na balíček už jaksi Vodafone nechce slyšet. A to je ten kámen úrazu - Kdyby byla sleva jako dřív (tedy nyní z komplet ceníkové ceny za TV 940,- třeba na 570,-😏) - bylo by to ok , ale takto bohužel ..... 🤕
  16. Však je to postupné a mění se od nejnižší nabídky. Doporučuji ideálně pročíst všechny zdejší stránky. Taky mám Komplet a čekám, jaká hrůza se dřív nebo později objeví ve vyúčtování
  17. Převádíme vás na modernější tarif, který nabízí ještě víc zábavy Mrzí nás to, ale vaše aktuální nastavení služeb neumožňuje zobrazení nového řešení. Avizovaná změna se týká pouze zákazníků se staršími tarify Vodafone TV. Tak teď nevím.
  18. Internetové televize za dva roky zvedly ceny, ale i počet nabízených stanic
  19. Tím to není, zkoušeno i anonymu a jakmile mne Vodafone sámoška ve vedlejším okně automaticky odhlásí tak F5 a mobil je tam zpět.
  20. Zkusil bych ještě smazat cookies, případně si stránku otevřít v anonymním okně nebo jiném prohlížeči bez Adblocku.
  21. Když se na stránku vrátím po přihlášení, tak tam vypadne tohle chybové hlášení
  22. Dobrý den Já dám obrázek, že si fakt nevymýšlím.
  23. Dobrý den, @Ivo Mašek, to vypadá na nějakou chybu, telefon by se standardně měl nabízet všem. Nahlásil jsem to kolegům, co mají na starosti eShop, aby to prověřili a opravili. Co se pak týká objednávky do prodejny, to takhle obecně nejde - přes eShop se nabízí k vyzvednutí v prodejně telefony, který zde mají skladem. Rádi vám s objednávkou pomůžeme, napište nám prosím ohledně toho přes https://tam.je/forum/ 🙂
  24. Pěkný den, z textu na stránce opravdu nic podobného nevyplývá. Jedná se o obecné informace pro zákazníky, kteří používají starší nabídku. Zákazníci se tam dozvědí, že změny v rámci staré nabídky nejsou možné (s výjimkou doplňkových balíčků) a že kdykoliv je možnost přejít na aktuální tarify Vodafone TV (například když mi chybějí nějaké programy, které aktuálně nemám předplacené apod.). Vedle toho se může stát, že takový zákazník dostane upozornění, že jeho služby budeme převádět na novou TV nabídku, to ale probíhá vždy individuálně.
  25. @Adolf.ShitlerMyslím, že na technologii záložního připojení nezáleží. Rozhodující je cena a parametry (jako třeba veřejná IP atp.)
  26. Spíš si přečtěte otázky a odpovědi tady https://www.vodafone.cz/muj/gm/vtv-zmena Tam je to snad jasné
  1. Nahrát více aktivit
×
×
  • Vytvořit...