Všechny aktivity
- Včera
-
janmichaelvincent začal sledovat Cisco DOCSIS modem
-
Možnosti už mám rozebrané, to se nebojte. Chtěl jsem si připojení nechat jako záložní linku k optice, ale teď to pojmu spíš jako zábavný experiment, co se stane po expiraci certifikátu. Každopádně po Arrisu, který by mi tu akorát zbytečně žral elektřinu, opravdu netoužím.
-
Nefunkční objednávka po přihlášení
tomus odpověděl na téma uživateli Ivo Mašek v Vodafone volání a SMS
Telefony od Motoroly mají docela čistý systém, stejně tak tablety od Lenova, to bych řekl že Samsungy na tom budou i hůř. -
Nefunkční objednávka po přihlášení
Ivo2003 odpověděl na téma uživateli Ivo Mašek v Vodafone volání a SMS
Aha, já tam neměl ani jedno z uvedených. -
Nefunkční objednávka po přihlášení
Technikus odpověděl na téma uživateli Ivo Mašek v Vodafone volání a SMS
Když vidím na svém Samsungu ten Office, Outlook, LinkedIn a jistě bych našel i další, tak čistotou bych to úplně nenazýval. Ale ano, smazat to lze. -
Nefunkční objednávka po přihlášení
Ivo2003 odpověděl na téma uživateli Ivo Mašek v Vodafone volání a SMS
Pokud někdo nechce v telefonu hned po vybalení plno aplikací co tam nemá co dělat, tak je Samsung ideální volba. Má v sobě jen google aplikace a pár věcí od Samsungu co jdou navíc smazat. Žádné Facebooky nebo další pochybné app tam nejsou. Motorola kdysi byla zajímavá značka co dělala trochu svérázné mobily, avšak současná produkce telefonů Motorola pochází od Lenova. -
A kromě slevy na kabelovku může být ještě i sleva na mobilní tarif, což mám třeba já :-)
-
Nefunkční objednávka po přihlášení
Marek-26 odpověděl na téma uživateli Ivo Mašek v Vodafone volání a SMS
Založte objednávku jako nezákazník a do poznámky informaci, že jste zákazník + informaci, že se jim to u Vás po přihlášení nezobrazuje. -
Ještě jsou tací co jsou u Vodafone i s internetem protože, je pak sleva na kabelovku. A právě kabelovka s CI modulem je to co mě drží u VF.
-
Rozesílat informaci budou těm, na které mají kontakt 🙂
-
Nefunkční objednávka po přihlášení
Ivo Mašek odpověděl na téma uživateli Ivo Mašek v Vodafone volání a SMS
Já jsem si kdysi kupoval Realme 7 Pro, ještě v době, kdy jsem byl u O2. A tam jsem si ho objednal na krám i s různými doplňujícími propietami a s tím, že ho chci čistý, bez jejich "software". V pohodě mě vyhověli. Předpokládám, že stejně to funguje u Vodafone. Takže v plánu bylo si ho (tu Motorolu - ten model opravdu špatný není - nejsem mobilní maniak) objednat na krám a trolejbusem si pro něj zajet. Tož holt nechám vydělat konkurenční obchod. K tomu to evidentně dospěje. -
Nefunkční objednávka po přihlášení
Technikus odpověděl na téma uživateli Ivo Mašek v Vodafone volání a SMS
Zrovna u Motoroly, která neoplývá závratnou SW podporou je každá aktualizace Androidu znát. U takového Samsungu je člověk v klidu i s nějakým tím starším modelem (nezaměňovat s archivním). Přesto však jsme u toho, co se tady řešilo nedávno v jiném tématu, tuším že u Xiaomi. Telefon od operátora byl, je a bude nějakým způsobem upraven a může se tak vydávání aktualizací či podpora lišit proti přístrojům z volného trhu. Je však na každém z nás, kde si přístroj pořídíme. Osobně bych tak ani nepídil, proč se přístroj eventuálně nezobrazuje po přihlášení v Samoobsluze. Koupil bych jinde. -
Chtěl bych si pořídit mobil Motorola Edge 50 Pro (je to novinka), (prosím - nevymlouvejte mě ho, asi jsem na tu značku zatížený 😄 ). Obchod Vodafone ho nabízí. Pro nezákazníka za 17 201.-Kč, pro zákazníka za 14 201.-Kč. Takže jsem vpravo v chlívečku zadal, že jsem zákazník Vodafone. Abych mohl pokračovat dále, musel jsem se přihlásit do "Můj Vodafone". Dosud proběhlo vše v pohodě. Po přihlášení ovšem nastal pro mě nepochopitelný problém. Protože v nabídce pro stálé zákazníky Vodafone (mám u nich sloučenou službu TV + internet + mobil) najednou tento telefon vůbec není. Prostě neexistuje. Ohledně Motoroly pouze modely minulého roku s Androidem_13. Nechápu to. (Tak ale do mozku ředitele české pobočky Vodafone nevidím - tak to neřeším). Holt, Vodafone už peníze nepotřebuje, tak já je dám buď CZC, nebo Alze, . . . tam určitě penězi nepohrdnou. Každopádně by mě ovšem zajímalo (a to by mohl vysvětlit někdo z Vodafone, kdo sem chodí), proč nezákazníkům se nabízí tento nový telefon, a proč zákazníkům (dlouholetým) se tento nový telefon (který je na skladě) zapovídá a "cpou" jim rok staré modely se starým systémem (Android_13). Poznámka: Fakt se mě nechce nikam volat, dohadovat se, čekat na tel. odpověď, a tak podobně. Nebaví mě to. Od toho je obchod a tam to buď nabízí, a nebo nechtějí nabídnout - pak jdu logicky jinam.
-
"protože to by se klidně část uživatelů mohla naštvat a odejít ke konkurenci" Ale houbeles, kdo má adekvátní konkurenci, tak už dávno odešel a kdo ji nemá, resp. komu VF vyhovuje, ten prostě neodejde kvůli nějakému modemu za pár desetikaček. To jenom na webu v diskuzi se z toho dělá drama obřích rozměrů a pomalu horor jak od Hitchcocka, ale v reálném světě to prakticky nikoho nezajímá (ostatně konkurence také nezřídka odstřelí zařízení, jenž mají uživatelé odkoupené, např. O2 TV boxy, lidi si vezmou od poskytovatele nové za pár tisícovek a život jde dál).
-
-
Zdroj: https://www.lupa.cz/aktuality/aplikace-max-odhalila-ceny-predplatneho-pro-ceskou-republiku/
-
No ovšem mě by to vůbec nepřekvapilo, bylo by to v souladu s jejich (ne)komunikací v rámci migrace a zdražování tarifů.
-
Uvidíme jak to nakonec od května bude, ale jestli už Vodafone dopředu ví že ty modemy od května umřou, tak snad by pro ně nebyl takový problém rozeslat uživatelům těchto modemů zprávu a informovat je o nutné výměně, jinak budou bez internetu, pokud by to mělo dojít do stavu kdy modemy bez předchozí upozornění přestanou fungovat, tak bych to považoval za hodně neprofesionální řešení, protože to by se klidně část uživatelů mohla naštvat a odejít ke konkurenci.
-
Faktom je, ze vlastne DOCSIS zariadenie je bez podpory operatora a s mizernou (ak vobec nejakou) podporou vyrobcu.. a operator by sice mohol byt proaktivny v pripade vlastnych zariadeni, ale obavam sa, ze nie je ani nebude, navyse ked do podpory vlastnych zariadeni zakaznika bol dotlaceny politicky 😀 nehovoriac o tom, aky je podiel uzivatelov s vlastnym/odkupenym zariadenim z celkoveho poctu. Akurat bude poucena hotline, aby po 1. maji pri nahlaseni problemu prva otazka bola - je to odkupene/vase zariadenie? Ak ano, lutujeme, musite si prenajat nase zariadenie alebo zohnat take, co vyhovuje technickej specifikacii (teda ak sa uz vobec podarilo niekomu aktivovat vlastne DOCSIS zariadenie vo VF CZ). V pripade VF DE to je jednoduche - prestal fungovat vlastny modem/router? Pripojte si nas prenajmovy router, ak funguje, problem je na vasej strane.
-
@janmichaelvincent Já nevím, já si u svých zařízení (i u SW) zjišťuji, kdy mají EOL, jak je to s podporou, aktualizacemi 🙂 Já se třeba dozvědět takovou věc z fóra, tak si udělám rozbor možností a začnu podnikat konkrétní kroky. Vodafone se svojí security politikou (viz aplikace pro sledování VTV) asi o vypínání nějaké security "fíčury" asi neuvažuje 😄 @mufalonUBEE má více kanálů na stahování, a hlavně umí naladit kanály napřeskáčku (CISCO si naladí vždy 8 po sobě jdoucích kanálů), je novější a certifikace je tam o delší (termín nevím).
-
mufalon se přidal ke komunitě
-
Dobrý den, mně napsali ve vyúčtování zvýšení rychlosti na 250(nepotřebuju) během květen-srpen. O výměně modemu teď nic (před rokem to zkoušeli). Mám ubee, ten nezatěžuje síť při rychlosti 50 ne? Také mu končí certifikace? A dávají ještě compal LG docsis 3.0, (na kolik měsíců případně)? Díky za odpovědi.
-
No, moc času už nezbývá, jestli se neplánuje povolit expirované certifikáty. Já mám sice zařízení vlastní, ale kdybych nečetl techforum, nemám ponětí, že mi modem může jen tak přestat fungovat kvůli PKI. Jinak nebyly žádné problémy s provozem, tak o co bych se staral? 🙂 @Marek-26Takže já nevím. Start se o modem znamená, že bych měl pravidelně kontaktovat zákaznickou linku, jestli náhodou už není čas na výměnu zařízení? 😄
-
Super WIFI a vypnutí 5GHz nebo 2,4GHz
r2d2 odpověděl na téma uživateli pavelkrato v Vodafone internet
Asi záleží na tom, co očekáváte. Pokudje to jednoduchý pronajatý mesh pro zlepšení WiFi signálu, proč ne. Pokud chcete něco pokročilejšího či vlastní zařízení a mít nad tím kontrolu, tak ne. Ale u obou případů se nedá říct, zda to bude stabilní po celém bytě - záleží na plánu, okolním rušení, materiálech zdí atd. - je to třeba spíše zkusit pro obě řešení. -
Zákazníky s pronajatými modemy Vodafone už dlouho kontaktuje a modemy jim mění. O vlastní zařízení se musí starat zákazník 🙂 Každopádně prý chystají i komunikaci na zákazníky s odkoupenými modemy.
-
Super WIFI a vypnutí 5GHz nebo 2,4GHz
Marek-26 odpověděl na téma uživateli pavelkrato v Vodafone internet
Záleží na tom bytě a jeho okolí. 🙂 každopádně za měsíční test dáte 98Kč. Za vyzkoušení dle mě rozhodně stojí. -
Stamiliony do ICT, rozšíří se i 5G pokrytí
Marek-26 odpověděl na téma uživateli Technikus v O Vodafonu
No, nejspíše je to ten jeden kus, co se řešil 😄 snažil se připojit do sítě, tak se zaevidoval.